restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

לקראת הבחירות לכנסת: מסע התקווה השלישי של נשים עושות שלום יוצא לדרך

15 באוגוסט 2019

לקראת הבחירות, לציון 5 שנים למבצע צוק איתן הרצחני וכדי להימנע ממלחמה חדשה: מסע התקווה השלישי של נשים עושות שלום יוצא לדרך. בשבוע האחרון של אוגוסט (בין ה-25 ל-29 בחודש זה) נשים עושות שלום “יוצאות למסע בקריאה לממשלה הבאה: לא מוותרות על שלום, שוויון וביטחון! לא מוותרות על הדרום, לא מוותרות על הקול שלנו, לא מוותרות על עתיד ילדינו ולא עוצרות עד הסכם מדיני!”.

במהלך המסע אלפי נשים יצעדו ברחבי הארץ, יעמדו בשיירות בצירים מרכזיים, ויציבו אוהלי אימהות בהם ייערכו מעגלי שיח וטקסים.  בנוסף, ייערכו אירועי קולנוע השראה, מעגלי שיח, נשות ציבור, אישי ציבור, אומניות ואומנים.

עוד נמסר כי במסע התקווה תדון התנועה בחוק “חלופות מדיניות תחילה” שהיא מקדמת. דוברת נשים עושות שלום מסרה כי “חלפו חמש שנים מאז מבצע צוק איתן, עליו נכתב בדו”ח מבקר המדינה כי ‘פסילתן על הסף של חלופות בתחום המדיני בלי שאלה הוצגו לקבינט, מנעה מחברי הקבינט לשקול חלופות אלו ולדון בסיכוייהן וסיכוניהן’. תופעת חוסר הבדיקה המעמיקה של חלופות מדיניות במצבי חירום, מלחמה ובשגרה, הינה תופעה  מדאיגה שמלווה את ממשלות השמאל והימין עוד מקום המדינה”. תנועת נשים עושות שלום החליטה לקדם את הצעת החוק: “חלופות מדיניות תחילה”. החוק יחייב את מקבלי ההחלטות להקצות משאבים של זמן, קשב וכוח אדם לבחינה ולפיתוח סדורים ומקצועיים של חלופות מדיניות בשגרה ובחירום.

במסגרת המסע, נשים יצעדו מירושלים ללוד, בה במשך היום תקיים התנועה פעילות באוהל האימהות. למחרת, ב-26 באוגוסט, הצעדה תצא מלוד לתל-אביב ובשעה19:00  ייערך אירוע לציון חמש שנים לסיום צוק איתן – “לא מוותרות על שלום וביטחון” – טקס באוהל האימהות. ב-27 באוגוסט, המסע ייצא מתל-אביב לאשדוד בשעה 19:00  ייערך האירוע “הקולות שלא נשמעים” – טקס באוהל האימהות באשדוד.

ב-28 באוגוסט, הצעדה תצא מאשדוד לרהט שבנגב ובשעה 19:00 ייערך האירוע “למען עתיד ילדנו – לא מוותרות על התקווה” – טקס באוהל האימהות ברהט. ביום האחרון למסע, 29 באוגוסט, יעירך האירוע המרכזי בשדרות. בשעה 16:00 תצא רכבת השלום מתל-אביב לשדרות וב-19:00: “לא מוותרות על הדרום – ולא עוצרות עד הסכם מדיני” – טקס באוהל האימהות בשדרות.

פרטים נוספים על המסע:

לרישום למסע התקווה: http://bit.ly/2KgM6Ia