restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

לראשונה: הסכם קיבוצי באונ’ הפתוחה

9 ביוני 2010

עובדי המינהל באוניברסיטה הפתוחה יקבלו תוספת שכר של 2% ב-2010 ותוספת שנתית קבועה של 2.5% עד 2014, כלומר כ-12.5% בסך הכל – כך נקבע בהסכם הקיבוצי הראשון שנחתם ביום רביעי (ה-9 ביוני) בין ההסתדרות להנהלת האוניברסיטה. 700 העובדים יקבלו גם מענק חתימה של 3,000 שקל לעובד במשרה מלאה. העובדים התחייבו לשקט תעשייתי עד סוף ספטמבר 2014.

עובדי הסגל המנהלי התאגדו בהסתדרות בספטמבר האחרון וההסתדרות הודיעה על היותה ארגון עובדים יציג. במקביל, נמשכים המגעים עם הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטה, שהתאגד בארגון כח לעובדים. חלקים נוספים בהסכם מעניקים לעובדים בעלי ותק של 15 שנה ומעלה שיפרשו לגמלאות מענק של 2 עד 5 חודשי שכר, כלל העובדים יקבלו גמול השתלמות בסך 328 שקל לעובד, תוקם ועדה משותפת של ההנהלה והוועד לסיכום פעילות הרווחה מידי שנה בתקציב האוניברסיטה ויוקם מנגנון ליישוב חילוקי דעות בין הוועד להנהלה.

ההסכם מכיל גם את הזכויות שהעובדים קיבלו עד כה, כגון תוספת משמרות, גמול כוננות, פנסיה צוברת, ביטוח בריאות וחיים, קרן השתלמות, חופשה מרוכזת, ימי בחירה, דמי הבראה מעבר למקובל במשק וצבירת ימי מחלה ללא הגבלה (30 יום בשנה) ועוד.

יו”ר ועד העובדים, לבנה אלפסי, מסרה: “העובדים מימשו את זכותם ולוקחים אחריות על עתידם. הסיפוק גדול מאחר והצלחנו להגיע להישג היסטורי: העצמה ומינוף כוחו של העובד תוך כדי מהפך בחשיבה ובהתנהלות במערכת יחסי העבודה לצד שיפור בתנאי השכר ותנאי העבודה. הצלחנו להגיע למעמד זה בשילוב כוחות של הנהלה, ועד העובדים וההסתדרות”. ארגון סגל ההוראה באוניברסיטה הפתוחה אף הוא הגיב לחתימת ההסכם והדגיש: “אנו גאים בחברנו בסגל המנהלי אשר נכחו כי אין לחשוש מהקמת וועד עובדים באוניברסיטה הפתוחה”.

במקביל, ארגון הסגל הזוטר של האוניברסיטה העברית בירושלים קיים ביום רביעי (ה-9 ביוני) שביתת אזהרה בת יממה אחת, במהלכה לא התקיימו תרגולים, לא נערכו מבחנים והמעבדות לא פעלו. הארגון מוחה על כך שהמשא ומתן עם הנהלת האוניברסיטה הגיע למבוי סתום.