restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

לראשונה: מנהיג של הציבור הערבי ינאם במצעד הגאווה בי-ם

29 ביולי 2010

היסטוריה במצעד הגאווה בירושלים: לראשונה מנהיג ואיש ציבור ערבי ישא דברים באירוע מרכזי של הקהילה הגאה, זאת בעצרת המרכזית מול הכנסת שתתקיים בסיומו של מצעד הגאווה. הנואם, אמג’ד שביטה, מכהן בהנהגה הארצית של חד”ש, בעל טור קבוע בעיתון היומי “אל איתיחאד” ומזכ”ל ברית הנוער הקומוניסטי הישראלי (בנק”י) – תנועת נוער יהודית–ערבית, והגדולה ביותר ברחוב הערבי.

שביטה אמר הבוקר: “כמי שמאמין בחינוך כדרך לשינוי החברה, אני רואה בחינוך לשוויון ולפלורליזם את התשתית הערכית ליצירתה של חברה צודקת. מערכת החינוך בישראל חייבת להתמודד עם השאלות הבוערות, היא חייבת לחנך לסובלנות כלפי נטיות מיניות וזהויות מגדריות שבמיעוט, היא חייבת לחנך לזכויות האדם באשר הוא אדם”.

לדבריו “קיים קשר בין הניסיונות למנוע בחקיקה את קיום מצעד הגאווה בירושלים לבין הניסיונות לשלול את חופש הביטוי של ארגוני זכויות אדם ושל המפגינים נגד ההתנחלות בשייח’ ג’ראח. ניסיונות אלו הם כולם חלק מהגל העכור והפאשיסטי שעובר על הפוליטיקה הישראלית”.

לקהילה הגאה הערבית קרא שביטה: “אתם חלק בלתי נפרד מהעם ומהחברה שלנו, ואני גאה להיאבק יחד איתכם למען שוויון זכויות. עלינו להביע הערכה רבה לפעילי הקהילה הגאה הערבית המתמודדים הן עם גזענות והן עם הומופוביה. אנחנו בברית הנוער הקומוניסטי הישראליובחד”ש מאמינים כי שותפות יהודית-ערבית היא הדרך היחידה להיאבק בארץ הזאת למען הדמוקרטיה”.