restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

לראשונה נחתם הסכם קיבוצי לעובדי אוניברסיטת בן-גוריון בקמפוס אילת

6 בספטמבר 2010

לראשונה נחתם בשבוע שעבר הסכם קיבוצי מיוחד בין הנהלת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב לבין עובדי קמפוס אילת של האוניברסיטה. הסכם זה הוא תולדה של מאבק המנהלים העובדים ז כשנתיים ועם חתימתו קובע מעמדם של עובדי קמפוס אילת במערך האוניברסיטאי של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. יצוין שההסכם חל רק על העובדים המנהליים והטכניים. כל המרצים באילת מועסקים בתנאים נחותים והם מוגדרים כ”מרצים מן החוץ”, חרף העובדה שעמיתיהם באוניברסיטת בן-גוריון שבבאר-שבע מוגדרים “עמיתי הוראה” ומועסקים באמצעות ההסכם הקיבוצי המשופר.

עד לחתימת ההסכם, עבדו העובדים במסגרת חוזה אישי והמינוי לעובדים הוארך כל שנה. בחודש ספטמבר יכלה ההנהלה להביא לסיום העסקתו של העובד. כעת נהנים עובדי הקמפוס מקביעות במסגרת הסכם קיבוצי שנחתם לתקופה של 5 שנים. גילה טנדלר, יו”ר ועד העובדים הדגישה כי “הסכם זה הוא נדבך נוסף בהעצמה האקדמית של הקמפוס”.