restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מאות הפגינו בחיפה נגד התקיפה האימפריאליסטית בסוריה; ח”כ חנין: מה שנחוץ זה הסדר מדיני

15 באפריל 2018

מאות הפגינו אמש (מוצאי שבת) בחיפה נגד התקיפה האימפריאליסטית בסוריה. המחאה התחילה מול הקונסוליה האמריקנית בשדרות בן גוריון במושבה הגרמנית ונמשכה לתהלוכה ברחובות חיפה. ההפגנה נערכה ביוזמת חד”ש והשתתפו בה פעילי החזית והמפלגה הקומוניסטית, ביניהם מזכ”ל מק”י, עאדל עאמר וח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת).

מוקדם יותר היום גינתה חד”ש את התקיפה: “לארה”ב היסטוריה עשירה של תוקפנות ובריונות באזור באמתלות של נשק להשמדה המונית שהתבררו כשקריות”, נמסר, “חד”ש מדגישה את עמדתה לפירוז המזרח התיכון כולו, כולל ישראל, מנשק להשמדה המונית”.

גם ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) התייחס לתקיפה וכתב “צודק מנהיג השמאל בארה”ב, ברני סנדרס, כשהוא אומר שמה שנחוץ לסוריה זה הסדר מדיני שיביא שלום ויציבות, ולא עוד התערבות צבאית אמריקאית. פשעי המלחמה בסוריה צריכים להיחקר עד תום. האחראים להם צריכים לעמוד לדין פלילי בבית הדין הבינלאומי בהאג”. לדבריו “הטרגדיה בסוריה החלה במחאה עממית, סביב הדרישה לדמוקרטיה, שנמחצה בכוח רצחני על ידי המשטר. אבל במלחמה עכשיו מי שעומדים מול המשטר – אלו בעיקר ארגונים ג’יהאדיסטים שנתמכים מבחוץ. המעורבות הצבאית הזרה היא חלק מרכזי מהבעיה בסוריה. איך אפשר לטעון שההפצצות האמריקאיות יעשו שינוי לטובה? איפה הן עשו שינוי לטובה במזרח התיכון? כמה פעמים כבר היינו בסרט הזה? ומה למדנו מהסיבובים הקודמים, בעיראק ובלוב? האם ההתערבות הצבאית הזרה שיפרה את המצב שם? שתי המדינות הרי התפרקו לאזורי שליטה לפי קווים עדתיים ושבטיים, עם יותר תוהו ובוהו, אלימות וטרור. דאע”ש עלה. מאות אלפים נהרגו, ומיליונים נפצעו או הפכו פליטים. ועכשיו, מציעים לנו שאת מה שנכשל בעיראק ובלוב – יעשו בסוריה. יכול להיות שהם סומכים על הזיכרון הקצר שלנו? ומישהו כאן באמת סומך על המנהיגים שיכורי הכוח המעורבים בפרשה הזו?”, הדגיש ח”כ חנין.

יצוין שהשר לביטחון הפנים גלעד ארדן תוקף אמש את יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), שגינה את המתקפה בסוריה, ואמר, כי “הוא משתף פעולה עם האויב”, והבהיר לו: “אל תפנה אלי, כי לא תקבל תגובה”. לדברי ארדן “היום גם אלו שבתמימותם תמכו בך מבינים זאת: בכנסת ישראל יושב אדם שמקבל משכורת ומשרד, אשר תומך בשליט האכזרי של סוריה, ובציר הרשע שמבקש להשמיד את ישראל. ומרגע זה כל חבר כנסת שמשתף איתך פעולה, כל ארגון שמתלקק ומזמין אותך לאיזה אירוע צריך להבין שאתה משתף פעולה עם האויב. לא פחות”.