restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מאות יהודים וערבים הפגינו בכפר כמאנה במועצת משגב בעקבות פשע שנאה

10 באפריל 2021

מאות יהודים וערבים הפגינו אתמול (שישי) אחה”צ בכפר הערבי-בדואי כמאנה שבמועצה המקומית משגב בגליל בעקבות פשע שנאה. הכתובת “די להתבוללות” צוירה על אחד הבתים ונוקבו גלגלים של כ-20 כלי רכב של תושבי הכפר.

גם ראש המועצה דני עברי וסגנו אחמד סואעדמועצת משגב פרסמה הודעת גינוי לפיה “אלף משפחות גרות על הר כמון. חצי יהודים וחצי ערבים. כולם תושבי מועצה אזורית משגב. משגב היא מועצה מעורבת. הר כמון הוא הר מעורב. עבריינים גזענים חשוכים פורעי חוק שינסו להפר את השקט והשיתוף ששורר בין יהודים לערבים לא יצליחו. טרוריסטים מכל הסוגים לא יכתיבו לנו את חיינו”. לדברי יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), השתתף במחאה “בבוקר יום השנה לטבח דיר יאסין תושבי כפר כמאנה התעוררו לצמיגים מנוקבים וכתובות שנאה גזעניות. מול עשור של הסתה ממשלתית נגד האזרחים הערבים – על כל אזרח דמוקרטי בישראל להקשיב לקורבנות העבר, ולפעול למיגור האלימות הגזענית בהווה”.

יצוין שבחודש מארס התרחשו שני פשעי שנאה נוספים. לפני כשבועיים בכפר קאסם מתנחלים נקבו צמיגיהם של עשרות מכוניות וריססו את כתובת “לגרש או להרוג”. מוקדם יותר באותו החודש, נרשם אירוע דומה בכפר בית איכסא בשטחים הכבושים בו הוצתו שני כלי רכב ורוססו כתובות בנוסח “ד”ש מאהוביה” וציור של מגן דוד.

עוד על טבח דיר יאסין:

https://zoha.org.il/102062