restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מוחמד ברכה: להתייצב ביחד מול הגזענות ומול הכיבוש

2 ביולי 2014

היום בכנסת ניסו ח”כים מהאופוזיציה ומהקואליציה לשכנע אותנו, כי בשל המצב הרגיש – עדיף שלא נשמיע את עמדותינו היום. תשובתנו הייתה: אם לא נשמיע את עמדותינו היום, אז מתי נשמיע אותן? דווקא ביום כמו זה, חשוב להפנות אצבע מאשימה לממשלת נתניהו, ולהטיל עליה את האחריות למעגל הדמים ולפשעי הכיבוש.

בימים אלה מוטלת על כתפינו אחריות גדולה. אין זה מספיק לגייס המונים למחאה ביישובים הערביים, אלא ישנו צורך דחוף ללכד את כל כוחות האופוזיציה בחברה הישראלית, המתנגדים למדיניות נתניהו והתומכים בפתרון מדיני צודק. לכן, עמדנו היום בקשר עם כמה ממנהיגי מפלגות האופוזיציה בכנסת, כדי לארגן במשותף הפגנה גדולה בתל-אביב, שכנראה תתקיים במוצאי שבת. מטרתנו היא להשמיע קול חזק ומאוחד: יש דרך אחרת! יש חלופה לנתניהו! הכיבוש ושפיכות הדמים אינם גזירת גורל!

היום בערב התקיימו שתי הפגנות מחאה. הראשונה התקיימה בירושלים המערבית, שם התקיימה עצרת, שהסתיימה בתהלוכה שחברי חד”ש בעיר היו שותפים בארגונה. המפגינים גינו בחריפות את רציחתו של הנער הפלסטיני מוחמד אבו-חדיר. ההפגנה השנייה התקיימה בלב תל-אביב. מחר בערב אנו יוזמים משמרת מחאה בחיפה, וביום שישי הקרוב אנו יוזמים הפגנה גדולה נוספת, בעיר סחנין.

תפקידה של האוכלוסייה הערבית-הפלסטינית בתוך מדינת ישראל הוא לא רק להביע עמדה ולבטא זעם ביישובים הערביים בלבד ובשפה הערבית בלבד. בפני הציבור הערבי עומד האתגר של התייצבות משותפת מול הגזענות ומול פשעי המלחמה של הכיבוש, בשיתוף עם כוחות דמוקרטיים ושפויים מתוך החברה הישראלית בכללותה.

זו העמדה הנכונה. זו העמדה האמיצה. זו העמדה האחראית