restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מוצ”ש בכיכר רבין: מתנגדים לחוק הלאום!

12 ביולי 2018

הפגנה נגד חוק הלאום הגזעני תתקיים במוצ”ש הקרוב בכיכר רבין בתל-אביב בשעה 20:00. בין הקוראים להפגין: חד”ש, עומדים ביחד, מרצ, צעירי עבודה, פורום דו-קיום בנגב והאגודה לזכויות האזרח.

בהזמנה להפגנה נאמר כי “בעוד מספר ימים הממשלה תנסה להעביר באופן סופי ובלתי הפיך. חוק הלאום זה השם של החוק שיהפוך את הגזענות, האפליה, ההשפלה וההפרדה לחוקיים, ויותר מזה – רצויים ומעודדים במדינת ישראל. חוק הלאום זה החוק שיביא את ההדרה בישראל ואת הפגיעה בכל המיעוטים לשיאים מפחידים שעוד לא ראינו כמותם. יש לנו פחות משבוע לעצור את חוק הלאום, ואנחנו מתכוונים להצליח לעשות את זה. אבל בשביל זה – אנחנו צריכים אתכם ואתכן. את כולנו. כי הבית הזה שייך לכולנו ואנחנו לא מתכוונים לוותר על זה”.

ועוד: “במוצ”ש נצא לרחוב ונאמר: כולנו אזרחים שווים – ערבים ויהודים, נשים וגברים, מזרחים, אתיופים, יוצאי ברה”מ, חברות וחברי הקהילה הגאה. חוק ההפרדה והאפליה שמקדמת הממשלה – שמכונה “חוק הלאום” – הולך להשאיר חלקים גדולים בחוץ: מחוץ ליישובים עם ועדות קבלה, מחוץ ליחס הוגן בבתי משפט, מחוץ למעגל האזרחות, מחוץ לדמוקרטיה. ולזה אנחנו לא נסכים. את הזעקה הזו נשמיע חזק, עד שאפילו בממשלה יצטרכו לשמוע אותה: כל האנשים שווים – והבית הזה שייך לכולנו”.

 

ההפגנה במוצ”ש בפייסבוק:

https://he-il.facebook.com/events/277853069628786