restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מוצ”ש בשייח’ ג’ראח: די למשטרת המתנחלים

26 באוגוסט 2010

במוצ”ש ה-28 באוגוסט תתקיים הפגנה השבועית בשייח’ ג’ראח תחת הסיסמאות: “די למשטרת המתנחלים – שייח’ ג’ראח היא פלסטין!”. ההפגנה תתקיים בגן שייח’ ג’ראח, דרך שכם, בשעה 20:00. לפני שבוע נחשף כי משטרת ישראל אימצה לעצמה נוהג לעצור ילדים פלסטינים בסילוואן, חלקם מתחת לגיל המותר, בתנאים קשים ותוך פגיעה בזכויותיהם הבסיסיות. השבוע חשפו התושבים עוד פן של שיתוף הפעולה בין מערכת “אכיפת החוק” לבין המתנחלים, כשפעילי שלום צלמו סיור משותף של אלע”ד ומשרד המשפטים בסילוואן.
ניצב פרנקו ומנכ
ניצב פרנקו ומנכ”ל עמותת אלע”ד. צילום: silwanic‪.‬net

לאחר שבוע של פרובוקציות אלימות מצד מתנחלים בשייח’ ג’ראח, שוב תקפו מתנחלים את תושבי השכונה, הפעם בסוף ההפגנה המשותפת במוצ”ש האחרון. המשטרה בחרה שוב להתעלם. גם בשייח’ ג’ראח וגם בסילואן שיתוף הפעולה של המשטרה ורשויות אחרות עם המתנחלים הוא לא רק פוליטי, אלא גם אידיאולוגי. כל המשטרה, החל בשר וכלה באחרון השוטרים, מכנה את שייח’ ג’ראח “שמעון הצדיק” – השם שבחרו המתנחלים. כאשר מסמך משטרתי מזכיר את “תושבי השכונה” הכוונה היא תמיד ליהודים, ולעולם לא לפלסטינים – רוב מוחלט של התושבים, שנתפסים כמטרד. לדברי פעילי השלום “זה הזמן למחות נגד שיתוף הפעולה הפושע הזה! שייח’ ג’ראח וסילואן הן שכונות פלסטיניות – ולתושביהן זכות מלאה להגנה מפני אלימות ודיכוי משטרתי!”.

הסעות מתל-אביב יצאו בשעה 19:00 ממסוף אל-על (ליד רכבת מרכז) – אין צורך בהרשמה
לפרטים נוספים: justjerusalem@gmail.com או שרה:0546543955

עוד על המאבק בשייח ג’ראח