restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מזכירות איגוד העובדים הסוציאליים תתכנס כדי להכריז סכסוך עבודה

12 ביוני 2010

לא ניכרת התקדמות במשא ומתן בין איגוד העובדים הסוציאליים למשרד האוצר ונציגי המעסיקים, על הסכם שכר קיבוצי חדש לעובדים הסוציאליים – כך מסר יו”ר האיגוד, איציק פרי, באגרת שהופצה בקרב חבריו. לדברי פרי, בישיבה הראשונה הציג צוות המשא ומתן של האיגוד את הדרישות לשיפור שכרם של העובדים הסוציאליים, שעיקרם: תוספת שכר משמעותית לכלל העובדים הסוציאליים, שינוי טבלת הכשר (על מנת שכל העובדים הסוציאליים בישראל לא יקבלו השלמה לשכר מינימום), שינוי הקידום בדרגות לעובדים סוציאליים, פיצוי בגין מטלות ניהוליות ומקצועיות, תגמול הולם עבור שעות כוננות, תגמול בגין עבודה בשעות אחר הצהריים, החזר הוצאות רכב וטלפון.

עוד דורש האיגוד מניעת תנאי שכר פוגעניים לעובדים סוציאליים בעמותות ובארגונים פרטיים, התקשרות חוזית של המדינה רק עם ארגונים שאינם פוגעים בזכויותיהם של העובדים הסוציאליים, הכללת הרמות המקצועיות בהסכם לצורכי שכר והגדלת מספר היחידות לגמול השתלמות.

בשבוע שעבר נפגש שוב צוות המשא ומתן עם משרד האוצר להמשך המו”מ. לדברי פרי “בפגישה זו הובהר לנו כי במשרד האוצר ובקרב המעסיקים אין נכונות לשינוי מהותי של הסכמי השכר הקיימים של העובדים הסוציאליים. האוצר שלל מכל וכל את מסמך הדרישות, אשר הוגש על ידינו בפגישתנו הראשונה. עמדה זו מדגישה, כמובן, את הפערים הגדולים שבינינו”.

עוד מסר פרי: “במהלך השבועיים הקרובים ננסה להיפגש עם משרד האוצר, על מנת לבדוק האם הפערים הם אכן בלתי ניתנים לגישור. במידה ולא נצליח להגיע להבנות ומשרד האוצר יעמוד בסירובו לפתוח את הסכמי השכר, לא יהיה בידינו מנוס מלהכריז על סכסוך עבודה ולצאת למאבק קשה ונחוש, עד כדי שביתה, לתיקון ושיפור שכרנו”. מזכירות האיגוד, המשמשת כמטה מאבק, תתכנס השבוע, על מנת לקבל החלטות אופרטיביות לגבי המשך המאבק.