restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מחאות בת”א ובי-ם נגד הריסת אל עראקיב; 4 נעצרו מול בית הנשיא

18 באוגוסט 2010

עשרות הפגינו ביום שלישי מול בית הנשיא בירושלים נגד הריסת בכפר הבדואי הלא מוכר אל-עראקיב שבנגב. המפגינים הכו בתופים וצעקו ברמקולים מול בית הנשיא בזמן שהתקיימה בו סעודה מפסקת של צום הרמדאן. בין המפגינים היופעילי חד”ש רבים. המשטרה פיזרה את המחאה ועצרה ארבעה מהמפגינים.

גם במרכז תל-אביב הפגינו באותה שעה עשרות שמחו נגד הריסת הכפר, בפעם הרביעית. בין המפגינים: ח”כ דב חנין (חד”ש), ח”כ לשעבר תמר גוז’נסקי וחבר מועצת העיר מטעם עיר לכולנו יואב גולדרינג. קבוצה גדולה של פעילי חד”ש ומק”י הגיעה למקום, הניפה כרזות ודגלים אדומים וקרא סיסמאות נגד מדיניות הממשלה ולעמן מאבק משותף יהודי-ערבי.

מוקדם יותר הצטרף הסופר עמוס עוז למאבקם של תושבי אל-ערקיב. “יש הרבה יהודים בישראל שהלב שלהם איתכם”, אמר עוז שהגיע לכפר ביוזמת הפורום לדו- קיום בנגב ולשוויון אזרחי. “לא כולם עם הממשלה, יש הרבה אנשים שחושבים שאסור שמה שקרה לכפר שלכם יקרה”, הוסיף.

עוז אמר לתושבים: “הלב שלי איתכם. אני מבין את הקשר שלכם למקום הזה, כל אדם אוהב את הבית שלו, את המקום בו הוא גדל וחי…כמו שאני לא רוצה לעזוב את הבית שלי, אתם לא רוצים לעזוב את שלכם. הנגב הוא הבית של הבדואים ושל היהודים”.