restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מכללת ספיר התנצלה על התנהגותו הבריונית של ח”כ חזן כלפי ד”ר כסיף

29 במרץ 2019

הנהלת מכללת ספיר התנצלה אמש (חמישי) בפני תלמידיה ועובדיה על התנהגותו הבריונית של ח”כ אורן חזן מהליכוד בפאנל פוליטי שארגנה אגודת הסטודנטים. לדברי המכללה, ”כל משתתפי הפאנל התנהגו למופת, למעט ח”כ אורן חזן, שצעק למיקרופון, לא נתן לאחרים להשמיע את עמדתם ואחרי הפאנל נהג בבריונות. אנשי הביטחון פעלו להשקיט את הרוחות, אך לא תמיד הצליחו בדבר”. עוד הוסיפו כי ”צר לנו על כך שחברי הפאנל והסטודנטים שלנו נאלצו לחוות בריונות זו”.

יצוין שבעקבות התנהגות ביריונית זו, הגיש ד”ר עופר כסיף, מועמד חד”ש-תע”ל לכנסת ומרצה במכללת ספיר, תלונה במשטרה נגד חזן העומד בראש תנועה ימנית-קיצונית בשם “צומת”” בגין איומים והטרדה מאיימת. התלונה הוגשה בעקבות התנפלות מילולית מצד חזן על כסיף בעת הדיון בספיר ואחריו. פרקליטו של ד”ר כסיף מסר ש”חזן איים על כסיף וצעק עליו כי ימשיך לרדוף אותו כל הזמן ויגיע לביתו”.

אין זו הפעם הראשונה שחזן תוקף מעומדים מהשמאל. לפני שבועיים הוא גם לביטול מפגש עם יו”ר מרצ, ח”כ תמר זנדברג. לאחר שהפריע לה במשך רבע שעה עד שזנדברג נאלצה לעזוב את האולם. הוא גם התפרץ בשבוע שעבר בעת דבריו של מועמד אחר של מרצ לבחירות, מזכ”ל שלום עכשיו לשעבר, יריב אופנהיימר, בעת אירוע שנערך במכללת למינהל. אופנהיימר מסר ש”אדם כמו חזן שהוא פרובקטור, לא ראוי להיות בכנסת. אני לעולם לא אכנס לכנס ואפוצץ אותו כמו שאורן עשה אצלנו וזאת הסיבה שאורן חזן לא יהיה בכנסת הבאה. הציבור לא מעוניין בפוליטיקה של סתימת פיות ובריונות”. “אני קורא לכם לבחור באורן חזן כי כל קול שהולך לאורן חזן, הוא קול שלא הולך לנתניהו”, הוסיף בציניות.