restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מפגש חירום בסוסיא לקראת הריסת מבנים בהשתתפות חברי כנסת מחד”ש

17 בפברואר 2018

מפגש חירום בכפר הפלסטיני סוסיא, לקראת הריסת מבנים ובהשתתפות חברי הכנסת מסיעת חד”ש ברשימה המשותפת, איימן עודה ודב חנין, יתקיים מחר (ראשון) בשעה 13:00.

בג”ץ דחה בתחילת החודש חלקית את בקשת תושבי סוסיא שבדרום הר חברון לצו ביניים שימנע הריסת מבנים במקום. לפי ההחלטה, ניתן להרוס שלושה בתים ש”נבנו באופן בלתי חוקי” והוצא צו זמני למניעת הריסה של חמישה אחרים. כמו כן, צוין כי על המדינה להגיש את תשובתה בנוגע להסדרת מעמד הכפר, שאין לו תוכנית מתאר, עד לתחילת חודש מאי. נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות כתבה כי “החלטות ההריסה צריך שיתבססו על ניתוח כלל נסיבותיו הפרטניות של כל מבנה, ובהן גם נסיבות הומניטריות”.

עורכת הדין קמר מישרקי אסעד שמייצגת את התושבים, אמרה כי למעשה אושרו להריסה שבעה מבנים המשמשים 42 נפשות ומחציתם ילדים. לדבריה, “תושבי הכפר חיים תחת איום ‘טרור ההריסה’ באופן יומיומי ומידי, כשהמדינה מבקשת להעבירם בכפייה ממקומם למקום לא ידוע תחת כיפת השמיים ובכך להמשיך להפר את חובותיה על פי הדין הבינלאומי ההומניטרי”. יחד עם זאת, היא הוסיפה כי בית המשפט צמצם את היקף ההריסה שביקשה המדינה, ובכך חיזק את העמדה שאכיפת דיני התכנון והבנייה דורשת “הפעלת שיקולים הומניטריים כחלק מחובתו של השלטון הכובש בשטח כבוש”.