restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מק”י וחד”ש: לעצור את המלחמה עכשיו!

12 ביולי 2014

stop_the_war
הלשכה הפוליטית של המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק”י) ולשכת החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד”ש), קיימו ישיבה משותפת בירושלים המערבית ביום 8.7.2014. להלן גילוי דעת משותף של המפלגה והחזית:

  • החלטתה של מדינת ישראל לפתוח במתקפה חדשה על רצועת עזה, הינה החלטה נפשעת והרת אסון. זהו עוד פרק מטרור המדינה שמפעיל הכיבוש הישראלי נגד העם הערבי-פלסטיני, במטרה לחסל את זכותו להגדרה עצמית.
  • מלחמת מיותרת זו היא פרי מדיניות סרבנות השלום של ממשלת נתניהו, מדיניות המשך ההתנחלויות בשטחים הכבושים, והכשלת הפתרון המדיני, ובמרכזו הקמת מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים המזרחית בגבולות ה-4 ביוני 1967.
  • ממשלת הימין פתחה במלחמה כדי לברוח מההסדר המדיני, להמשיך במדיניות קביעת העובדות בשטח, בשירות האג’נדה האימפריאליסטית של ארה”ב באזור, ותוך שת”פ סמוי עם כוחות ומשטרים ריאקציוניים ערביים.
  • יש להוציא את כל האזרחים משני צידי הגבול ממעגל העימות. אנו מטילים על ממשלת ישראל את האחריות לפשעי המלחמה בעזה, לכל התנגדות או תגובה. כנופיית נתניהו-ליברמן-בנט נושאת באחריות על כל טיפת דם שתוקז, מהעם הפלסטיני ומאזרחי ישראל.יחד עם זאת, אנו מגנים את ירי הטילים מרצועת עזה לעבר ישראל.
  • צו השעה הוא אחדות מאבק של כל הכוחות היהודיים והערביים המתנגדים למלחמה, למאבק נגד ממשלת ההתנחלויות והגזענות. אנו מזהירים מפני ההסתה נגד הציבור הערבי ונגד הכוחות הדמוקרטיים היהודייים. מקור ההסתה ברור – היא מתחילה במסדרונות הממשלה שרואה במחאה אזרחית לגיטימית מכשול בפני תכניותיה התוקפניות.
  • יש לציבור הערבי-פלסטיני בישראל זכות למחות נגד המדיניות התוקפנית, וחובתו להיאבק יחד עם כל הכוחות המתקדמים בציבור היהודי למען שחרור שני העמים מעול הכיבוש.
  • מק”י וחד”ש קוראות לציבור הרחב, היהודי והערבי, להשתתף בהפגנות נגד המלחמה, ובמיוחד בהפגנה היהודית-ערבית בחיפה, במוצ”ש 12.7.2014.