restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מק”י וחד”ש: ראש הממשלה בנימין נתניהו עושה שימוש ציני בזיכרון השואה

24 בינואר 2020

     המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק”י) והחזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד”ש) האשימו אמש (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשימוש ציני בזיכרון השואה. לדבריהן, נתניהו מנצל את אירוע יום הזיכרון שמתקיימים בירושלים לסיכול הביקורת הבינלאומית על הכיבוש וכינו זאת “מעשה ציני, מרושע וחמור”. “הטענה של נתניהו כאילו כל ביקורת על ישראל היא אנטישמית חוטאת בזילות השואה ומונעת עיסוק באנטישמיות האמיתית ובמגפת הגזענות בכלל ברחבי העולם ובישראל עצמה”.

    יצוין שבמאמר המערכת של “זו הדרך” שפורסם אף הוא אתמול נטען כי ראש ממשלת המעבר החשוד בפלילים, בנימין נתניהו, “כדרכו, עושה בוודאי שימוש ציני באירוע החשוב, כדי להפיץ את מסריו הכוזבים ולקושש עוד כמה קולות להמשך שלטונו הכושל. נתניהו מצטיין מזה שנים בהסתה גזענית בלתי פוסקת. ממשלתו חוקקה חוקי אפליה על רקע לאומי, ששיאם ב’חוק הלאום’ שנועד לקבע את הדרת האוכלוסייה הערבית. שרי הממשלה וחברי הכנסת בקואליציה הימנית-חרדית השולטת בישראל מתחרים על תואר ‘גזען השנה’, ויש לציין שהתחרות היא קשה במיוחד”.

    לדברי שבועון מק”י “ממשלת נתניהו דוגלת באפליית ציבורים שלמים: ערבים, נשים, יוצאי אתיופיה, מהגרי עבודה, מבקשי מקלט ולהט”בים. היא אף מקדמת בעקביות אפרטהייד קולוניאלי כלפי הערבים-הפלסטינים בשטחים הכבושים. ועוד:  ממשלת הימין מנכסת לעצמה את המאבק באנטישמיות, על מנת לכסות על פשעיה ועל מנת לנהל מערכה נגד כל מי שמותח ביקורת על מדיניות הכיבוש והנישול – בישראל ובעולם. וכדי להוסיף חטא על פשע,  נתניהו קושר קשרים עם המשטרים החשוכים ביותר בכל היבשות – בהם משטרים הנוקטים עמדות אנטישמיות וגזעיות, גלויות או מוסוות”. “75 שנה לאחר שחרור אושוויץ בידי הצבא האדום, זו העת להפנים את לקחיהם המרכזיים של השואה ושל המאבק בנאציזם ובפשיזם. הלקח העיקרי הוא מערכה ללא חורמה וללא פשרות בגזענות והוקעת הגזענים באשר הם”, נאמר עוד במאמר המערכת.

לעיון במאמר המערכת שפורסם אתמול ב”זו הדרך”: http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2020/01/G04_2020.pdf