restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

משלחת של הרשימה המשותפת לאיחוד האירופי כדי לקדם את המאבק בחוק הלאום

3 בספטמבר 2018

 

 

משלחת של הרשימה המשותפת תצא לאיחוד האירופי השבוע כדי לקדם את המאבק בחוק הלאום. על הפרק: סדרת פגישות עם ראשי האיחוד האירופי וניסיון להביא לגינוי של ממשלת ישראל בעקבות החקיקה הגזענית.

נציגות של הרשימה המשותפת בראשות היו”ר איימן עודה (חד”ש) תמריא השבוע לבריסל לסדרה של פגישות באיחוד האירופי. בלב הביקור פגישה עם שרת החוץ של האיחוד האירופי פדריקה מוגריני, עם שרי חוץ ושגרירים נוספים.

 

ח”כ עודה מסר “פנינו לאיחוד האירופי במהלך תקדימי לרשימה המשותפת. לא נרתע להסתה של הממשלה ונמשיך להיאבק בחוק הלאום ובגזענות בכל הכוח. זהו מאבק שדורש סבלנות רבה, ולכן אנו מנהלים אותו באומץ ונחישות”. “אני בטוח שננצח בו”, הדגיש.

ח”כ יוסף ג’בארין (חד”ש), הממונה על קשרי החוץ ברשימה המשותפת, הוסיף: “אנו עדים לאחרונה לגל של הסתה מסוכנת מצד ממשלת הימין ושריה בעקבות הפרסומים בנושא הפעילות שלנו בחו״ל, גל זה הגיע לשיאו עם פנייתו של יו״ר ועדת הפנים, ח״כ יואב קיש, ליו״ר ועדת הכנסת בדרישה לתקן את כללי האתיקה של חברי הכנסת כך שיהיה ניתן להעניש אותנו על מאמצינו בזירה הבינלאומית ופנייתנו למוסדות הבינלאומיים השונים”.

לדבריו “ברור לכולם שממשלת הימין הקיצוני מנסה בכל דרך אפשרית להגביל את פעילותנו הלגיטימית בזירה הבינלאומית, ומנסה להסתיר מהעולם את מדיניות ההפליה והגזענות כלפינו וכלפי הציבור שלנו, וזאת על חשבון זכויות בסיסיות של חופש הביטוי הפוליטי וחופש התנועה שלנו כנבחרי ציבור. הפנייה שלנו למוסדות הבינלאומיים היא חלק מההגנה על מעמדנו וזכויותינו במולדתנו מול החקיקה הגזענית והמסוכנת בישראל, ובראשה חוק הלאום, ואנחנו לא ניכנע לתכתיבים של ממשלת הימין הקיצוני. ההסתה שלהם רק תחזק אותנו”.