restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

משלחת חד”ש נפגשה עם אבו-מאזן

14 ביוני 2011

משלחת של נציגי חד”ש נפגשה בסוף השבוע האחרון ברמאללה עם מחמוד עבאס (אבו-מאזן), יו”ר הרשות הפלסטינית. הפגישה עסקה בהערכת השלב הנוכחי של המערכה לכינונה של מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים המזרחית, ולשלום ישראלי-פלסטיני.

אבו מאזן ציין בפגישה כי הסכם הפיוס עם חמאס מהווה צעד חשוב, שכן למרות חילוקי הדעות, חמאס הוא חלק מהעם הפלסטיני.
הוא הדגיש כי הרשות הפלסטינית ואש”ף מוכנים לחדש את המשא-ומתן עם ממשלת ישראל על בסיס קווי ה-4 ביוני 1967, שעליהם מתבסס גם מתווה אובאמה. ממשלת ישראל, הדגיש, היא שדוחה את חידוש המו”מ ובונה בהתנחלויות.

מהלך הפנייה לעצרת האו”ם להכרה במדינה פלסטינית בקווי 67′ נמשך, הבהיר אבו-מאזן. המהלך כולל מאמצים לשכנע מדינות נוספות לתמוך בהחלטה כזאת בעצרת האו”ם. הממשל של ארה”ב פועל מצידו, כדי לצנן את ההתלהבות מדיון בעצרת, וזה משפיע על כמה מדינות.

במשלחת מק”י וחד”ש השתתפו: ח”כ מוחמד ברכה, יו”ר מועצת חד”ש; ראמז ג’ראיסי, ראש עיריית נצרת ויו”ר ועד ראשי הרשויות המקומיות הערביות; עומר נסאר, ראש מועצת עראבה; ג’מיל אבו-ראס, חבר הלשכה הפוליטית של מק”י; איימן עודה, מזכיר חד”ש; ד”ר עופר כסיף, חבר הוועד המרכזי של מק”י; ד”ר זוהיר טיבי ועו”ד שאחדה איבן ברי, חברי לשכת חד”ש.