restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

משפטו של ח”כ ברכה נדחה בחודש

1 בפברואר 2010

משפטו של יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, נדחה בחודש והוא יתחיל ביום רביעי ה-10 במרץ. ח”כ ברכה מואשם בארבעה אישומים נפרדים. מיוחסות לברכה עבירות של תקיפת ממלא תפקיד על פי דין, העלבת עובד ציבור, ותקיפה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. כתב האישום הוגש לאחר שח”כ ברכה לא פנה לוועדת הכנסת וויתר על חסינותו הפרלמנטרית. כל האישומים מתייחסים להפגנות בהן הוא השתתף יחד עם מאות ואלפים.

דובר חד”ש מסר: “ברור לכל כי מדובר ברדיפה פוליטית כלפי ח”כ ברכה וניסיון נוסף של ממשלת נתניהו-ליברמן-ברק לצמצם את המרחב הדמוקרטי בישראל. משפטו של ח”כ ברכה הוא משפט פוליטי בו מואשמים כל מפגיני השלום, כל נבחרי האוכלוסייה הערבית ולמעשה כל מי שלא מוכן להשלים עם מדיניות הכיבוש והדיכוי”. הפגנת תמיכה תתקיים עם תחילת המשפט מול בית המשפט השלום בתל-אביב, רחוב ויצמן 1, בקרבת בי”ח איכילוב ותחנת רכבת סבידור-מרכז.