restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

נבחרות ציבורי המייצגות ציבורים מדוכאים: ח”כ תומא-סלימאן נפגשה עם חברת הקונגרס עומאר

16 בינואר 2020

ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) נפגשה אתמול (רביעי) עם חברת הקונגרס האמריקאי מהמפלגה הדמוקרטית אילהאן עומאר בלשכתה שבבעת הקפיטול בוושינגטון. על כך מסר הבוקר העיתון “אל אתיחאד”. ח”כ תומא-סלימאן מסרה “הייתי אמורה להיפגש בקיץ האחרון כאשר עומאר ועמיתתה רשידה טליב תכננו להגיע לביקור בישראל ובשטחים הפלסטינים הכבושים – וישראל דחתה את בקשתן להיכנס למדינה”.

“שוחחתי עם אילהאן על חווייתנו כנשים נבחרות ציבור המייצגות קהילות מדוכאות, על הצורך לשמור על קול נשי שפוי וחזק שמתנגד לסקסיזם וגזענות של טראמפ ונתניהו, על יחסי החוץ של ארה”ב והעליה האדירה בתמיכה במאבק הפלסטיני נגד הכיבוש בקרב צעירים אמריקאים”, מסרה תומא-סלימאן. ה”פגישה מילאה אותי אנרגיות כדי להמשיך את המאבק ולהשיג ניצחון של כל קהילות המיעוט המדוכאים בעולם ממפלגות ימין שקשורות אחת בשנייה בהרבה מדינות. כמו כן, סיכמנו להיפגש שוב בירושלים כאשר המכשולים בדמות ממשלות הימין הקיצוני יאפשרו זאת”, הוסיפה.

חברות הקונגרס עומאר וטליב, שכניסתן לישראל ולשטחים הכבושים נאסרה בחודש אוגוסט האחרון, מסרו עם שובתם לארה”ב: “אנחנו לא יכולים לתת לטראמפ ולנתניהו להצליח להסתיר מאיתנו את המציאות האכזרית של הכיבוש”, אמרה עומאר, “הכיבוש הוא אמיתי ומניע מחברי הקונגרס לראות אותו – לא גורמת לו להיעלם. עלינו לפעול כדי לסיים אותו ביחד”.