restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ניצחון ראשון ל”ספיר לכולנו” לפני מערכת הבחירות לאגודת הסטודנטים

11 בנובמבר 2010

לקראת הבחירות הקרובות לאגודת הסטודנטים במכללת ספיר, ניסה ועד האגודה היוצא להעביר את התקציב לשנה הבאה, על סך 1.2 מיליון שקל, ולקבוע עובדות עבור הוועד החדש שייבחר. עוד ביקש הוועד היוצא לקדם שינויים דרסטיים בתקנון, כך שיהפוך את הוועד המנהל ויו”ר האגודה לחסרי סמכות ולמעשה האגודה תנוהל על ידי “דירקטוריון מקצועי” . “לגיטימי לנסות להעביר תקציב ולגיטימי לשנות תקנון אגודה, אך הניסיון לעשות זאת בחטף, ערב בחירות, לא כשיר ומדיף ריח רע”, אמר ליאור קיי אבישי, רכז תא קמפוס ספיר לכולנו.

האגודה פרסמה, במקום מוצנע באתר האינטרנט שלה, שתי הודעות על “אסיפה כללית”, בתאריכים סותרים וכמעט ללא מידע נוסף. “פרסום המודעות הסותרות בלבלו את כולנו”, הוסיף קיי אבישי, “זה כמו לקבוע אסיפה כללית ב-35 במאי”. בנוסף לא פורסם קובץ התקציב. “אנחנו לא יכולים לאשור תקציב שנתי מבלי לראותו ולהבינו קודם. למען השקיפות האגודה חייבת לפרסם את התקציב בקובץ אינטרנט זמן סביר לפני האסיפה ולא שלושים שניות לפני ההצבעה”, אמר קיי אבישי.

לאחר דין ודברים ארוך בין קמפוס ספיר לכולנו ליו”ר האגודה היוצא הסכים האחרון לדחות את האסיפה לשבוע הבאה. עם זאת, קמפוס ספיר לכולנו לא מסתפקת בדחיה של שבוע ודורשת לדחות את האסיפה לאחר הבחירות שבה הוועד החדש יאשר את התקציב וכל שחבר אגודה שיחפוץ יוכל להציע כל שינוי בתקנון.

השבוע הוקם מטה הבחירות של ספיר לכולנו ועד תחילת השבוע הבא יבחרו ששת המועמדים והמועמד ליו”ר האגודה.