restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

נכשלו שוב הניסיונות להקים את הרשימה המשותפת; בל”ד אינה מקבלת את הסיכומים

20 ביולי 2019

ועדת הפיוס שפעלה לפתור את המחלוקות בין חד”ש ושלוש המפלגות הערביות הודיעה אמש (חמישי) כי היא כשלה בניסיון לגבש הסכמות שיובילו להקמתה מחדש של הרשימה המשותפת. יו”ר הוועדה, הסופר מוחמד עלי טאהא, ציין אתמול במסיבת עיתונאים שכונסה בנצרת כי “האגו ניצח את התקווה לאחדות”, וטען כי במפלגות לא הצליחו להתרכז בסוגיות המהותיות והתמקדו במקום בסדר השיבוצים ברשימה. כך נמסר הבוקר (שישי) בעיתון “אל אתיחאד”.

עיקר חילוקי הדעות הוא סביב המקום ה-12 ברשימה המשותפת. בל”ד תבעה כי חבר מטעמה ישובץ במקום ה-12, אך הוועדה קבעה כי יש לשבץ בו חבר חד”ש, ואיש בל”ד ישובץ במקום ה-13. בוועדה ציינו כי אם סוגיה זו היתה נפתרת, גם שאר הסוגיות שהיו במחלוקת היו נפתרות. לאחר מסיבת העיתונאים אמר מזכיר חד”ש, מנסור דהאמשה, כי בל”ד התחייבה לקבל את הנחיות הוועדה – בטרם קמה. יחד עם זאת, הוא הבטיח שחד”ש תוסיף לפעול להקמת הרשימה.  לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש) “ועדת הפיוס נתבקשה לסייע בהחלטה על הרכב הרשימה המשותפת והיום היא הכריזה כי סיימה את מלאכתה. עכשיו הכדור בידי המפלגות. חד”ש הציעה הצעות פיוס ותמשיך לחפש דרכים לגשר על הבעיות. הרשימה המשותפת היא צו השעה”.