restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

נמשכת הלנת שכרם של עובדי הבנק הבינלאומי השובתים

6 ביולי 2010

עובדי הבנק הבינלאומי ובנק פאג”י, שבשליטת יצחק בינו, ממשיכים בשביתה עליה הכריזו ביום חמישי האחרון. בשביתה משתתפים גם המנהלים (הלא בכירים) ומורשי החתימה, ולפיכך סניפי שני הבנקים ברחבי הארץ סגורים לחלוטין לקהל הרחב.

ביום שני, ה-5 ביולי, נערכה פגישת משא ומתן נוספת בין נציגי העובדים לבין נציגי ההנהלה אולם השיחות שהתקיימו לא הביאו להתקדמות בתהליך. סכסוך העבודה בבנק פרץ עקב טענות של העובדים על לחץ בלתי אפשרי ובלתי סביר שמופעל עליהם בנושאי שיווק; מדיניות תגמולים מעוותת של ההנהלה אשר מפעילה מערכת דיפרנציאלית וחד צדדית; הפרות סדרתיות של הסכמים על ידי ההנהלה ובין היתר את הסכם ההצמדה לבנק לאומי; עומס עבודה; ניסיונות ההנהלה לפגוע בעבודה המאורגנת בבנק; העסקת סטודנטים בניגוד להסכמים ועוד.

עובדי הבנק הבינלאומי טרם קיבלו את שכרם לחודש יולי וזאת כי הנהלת הבנק דורשת לנכות מראש את ימי השביתה של חודש יולי על אף שלא ניתן לדעת בשלב זה כמה ימים תימשך השביתה. יחד עם זאת, מנהלי הבנק הבכירים, הסמנכ”לים והמנכ”ל, קיבלו את שכרם במועד.

לאור הלנת השכר בבנק, החליטו עובדי הבנק לשלוח למנכ”ל הבנק, סמדר ברבר צדיק, מכתב אליו צורפו מוצרי מזון בסיסיים. במכתב ציינו העובדים: “היות ולמדנו לדעת כי בניגוד ל-3000 עובדי הבנק, את דווקא קיבלת את משכורתך הצנועה ב-1 לחודש לחשבונך, רצינו לברך אותך. אנו יודעים כי ההוצאות המשפחתיות בחודשי יולי אוגוסט הן רבות: קייטנות, בילויי הילדים שבחופשה ועוד. אנו שמחים לדעת כי נמצא פתרון כלכלי הולם לך ולמשפחתך ושחלילה לא תפלו לנטל על שלטונות הסעד. אנו שמחים גם כי הפתרון כולל גם את משפחות הסמנכ”לים בבנק. אנו שמחים עבורכם שמחת אמת, כי כידוע לך, בבנק הבינלאומי כולנו משפחה אחת, ואם בן/בת משפחה אחד מצליח – כולנו מחזיקים לו אצבעות (אפילו אם ההצלחה שלו קשורה לעושק של כולנו). נראה לנו שעם ההתנהגות הניהולית שלך עוד תגיעי רחוק (תמיד תוכלי לשנות את שמך לסמדר יונס). ליתר בטחון, אנו שולחים חבילת מוצרי יסוד לך ולמשפחתך- שלא יחסר. תאכלו ותשבעו”.