restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

סיור משותף של חד”ש יפו וחד”ש ת”א התקיים ביפו

2 באפריל 2010

סניף תל-אביב של חד”ש קיים בשישי (ה-2 באפריל) סיור ודיון ביפו לציון 34 שנה ליום האדמה. הסיור התקיים בהדרכת פעיל חד”ש ביפו עבד סאטל, שהוא גם חבר הוועד העממי שהוקם בעיר כדי למנוע את הרס הבתים וגירוש האוכלוסייה הערבית. המשתתפים, עשרות יהודים וערבים, סיירו במשך שעה ארוכה בשכונת עג’מי ושמעו את הסבריו של סאטל אשר תיאר את קורות השכונה והעיר, ואת ניסיונותיהם של השלטונות, כולל העירוניים, להוציא את התושבים הערביים מבתיהם. בתשובה לשאלה “מה אתם עושים כדי למנוע את רוע הגזירה?”, השיב סאטל: “התשובה איננה מה נעשה אנחנו, האוכלוסייה הערבית, אלא מה כולנו, יהודים וערבים נעשה יחד במאבק משותף”. לדבריו הציע לוועדת המעקב העליונה של האוכלוסייה הערבית לקיים את אירועי יום האדמה ביפו, או בעיר מעורבת אחרת, במטרה להמחיש את תהליכי הנישול של הערבים מבתיהם וגם כדי לצרף מפגינים יהודים.

בתום הסיור התקיים רב שיח בהשתתפות ח”כ עפו אגבריה (חד”ש), חבר מוצעת העיר ת”א-יפו עומר סיקסיק (יאפא), וחבר מועצת העיר ת”א-יפו יואב גולדרינג (עיר לכולנו), בהנחיית מנהלת הגדה השמאלית, נועה לוי. הדיון התקיים במועדון מק”י-חד”ש בשכונת עג’מי.