restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ספינה נוספת נגד המצור בדרך לעזה: רייצ’ל קורי

2 ביוני 2010

ספינה על שם רייצ’ל קורי עושה את דרכה לרצועת עזה. מארגני המשט נגד המצור בעזה מסרו ביום רביעי (ה-2 ביוני) כי הספינה, ועליה סיוע הומניטארי, תתקרב לחופי הרצועה ביום שישי בערב או בשבת בבוקר.

על הספינה 15 פעילות, פעילים ועיתונאים. אחד מהפעילים של הספינה, דרק גרהאם, מסר: “ערכנו ישיבה אחרי מה שקרה ביום שני, ואנחנו יותר מנחושים מבעבר להמשיך במשימה שלנו”. לדבריו, בכוונתו להודיע לרשויות בישראל על המיקום המדויק של הספינה ולהצהיר כי למשתתפי המשט כוונות שלום. גרהאם הדגיש: “אני אייעץ לנוסעים ולצוות לשבת בשקט ולהראות את ידיהם, כדי שלא יטענו כמו ביום שני – שתקפו את החיילים. אנחנו במשימת שלום”. הוא הוסיף כי בספינה – בבעלות אירית – ציוד רפואי, ציוד לתלמידים בבתי הספר וגם מלט.

אמש הודיע ראש הממשלה האירי, בריאן קאוון, כי ממשלתו הגישה לממשלת ישראל בקשה רשמית לאפשר לספינה “להשלים את מסעה ללא עיכובים ולפרוק את מטענה ההומניטרי בעזה”. בתוך כך הודיעה קבוצת “המסע האירופי להסרת המצור על עזה” כי קיבלה מימון לשלוש ספינות נוספות שתצאנה במסגרת משט נוסף לרצועת עזה תחת השם “משט החירות 2”.

עוד על לרייצ’ל קורי שנהרגה בעת הריסת בית על ידי צה”ל ב-2003