restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

סקר בחדשות עשר: 14 חכ”ים לרשימה המשותפת בהנהגת ח”כ איימן עודה

20 בנובמבר 2018

 

הרשימה המשותפת בהנהגת ח”כ איימן עודה (חד”ש) עשויה להגדיל את כוחה בבחירות הקרובות ולהגיע לסיעה ובה 14 חברי כנסת. כך עולה מסקר חדשות עשר שפורסם אמש (שני). ח”כ עודה הגיב לתוצאות הסקר ומסר: “בפעם הקודמת הגענו ל-13 מנדטים, ועכשיו, אחרי חוק הלאום, אנו נגדיל את כוחנו מול מי שרוצה את המדינה ליהודים בלבד. האחדות שלנו היא נכס שיש לשמרו. הרשימה המשותפת הינה נכס יקר ערך”.

 

 

הסקר בוצע על ידי פרופ’ קמיל פוקס, באמצעות ‘פאנל פרויקט המדגם’ בניהול ד”ר אריאל איילון, וחברת ‘סטאט-נט’ בהנהלתו של יוסוף מקלדה בציבור הערבי. בהשוואה לתוצאות מדגם חדשות עשר הקודם, שנערך לפני פחות מחודש, ראש הממשלה נתניהו איבד בתקופה זו מנדט אחד, וסיעת הליכוד ירדה מתחת לרף 30 המנדטים – ל-29. יש עתיד בראשות יאיר לפיד יורדת מ-19 ל-17 מנדטים, אך עדיין ניצבת במקום השני. המחנה הציוני בראשותו של אבי גבאי זוכה ל-14  – עלייה של שני מנדטים מהמדגם הקודם. הבית היהודי של נפתלי בנט יורדת מ-10 לתשעה. הפרישה של אביגדור ליברמן, מזניקה אותו בשלושה מנדטים לעומת הסקר הקודם, וישראל ביתנו עומדת כעת על שמונה.

מרצ בראשות תמר זנדברג איבדה מנדט אחד ומקבלת שבעה מנדטים בסקר. המפלגה החדשה שצפויה לקום בראשותה של אורלי לוי-אבוקסיס עלתה בחודש האחרון מחמישה מנדטים לשבעה. יהדות התורה יציבה עם שישה מנדטים. מי שסופג התרסקות הוא שר האוצר משה כחלון שמאבד בחודש האחרון שני מנדטים ומתייצב על חמישה בלבד – חצי ממה שיש למפלגה כיום בכנסת. מצבה של סיעת ש”ס של אריה דרעי לא השתנה: היא זוכה על פי הסקר בארבעה מנדטים – על סף אחוז החסימה.