restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

סקר שפורסם לאחר הקדמת הבחירות: המשותפת מגדילה את כוחה ל-14 חכ”ים

13 בדצמבר 2019

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתחיל את מערכת הבחירות השלישית בשנה האחרונה בפער משמעותי מיריבו ח”כ בני גנץ. כך עולה מסקר שפורסם הבוקר בעיתון “ישראל היום” ושנערך לאחר החלטת הכנסת להקמת הבחירות. בעוד כחול לבן בראשות גנץ מזנקת, הליכוד בראשות נתניהו רושמת ירידה. גם בזירה הפנימית נתניהו מאבד את היתרון, כאשר המתמודד מולו לראשות המפלגה, ח”כ גדעון סער, זוכה על פי הסקר למספר מנדטים זהה לנתניהו, לו היה עומד בראשות הליכוד.

מהסקר עולה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום, היה הליכוד בראשות נתניהו מקבל 31 מנדטים. כחול לבן מזנקת ל־37. הרשימה המשותפת רושמת אף היא עלייה ל־14 מנדטים. העבודה־גשר עם 6, והמחנה הדמוקרטי עם 4 מנדטים. אם אכן אלה יהיו תוצאות האמת – מדובר למעשה בסוף דרכו של נתניהו כראש ממשלה, מאחר שגוש הצרכז-שמאל עם המשותפת מגיע על פי סקר זה ל־61 מנדטים שיחסמו כל אפשרות מנתניהו להרכיב ממשלה. 

גוש הימין, לעומת זאת, צונח ל־51 מנדטים בלבד, שבו ש”ס מקבלת 8 מנדטים, יהדות התורה – 7, הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד – 5, ואילו מפלגות הימין הקיצוני המשיחי: איחוד מפלגות הימין לא עוברת את אחוז החסימה, וכן עוצמה יהודית. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן זוכה ל־8 מנדטים בסקר זה.