restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

סרבנית כיבוש מבת-ים נשלחה לכלא

16 ביוני 2010

הסרבנית ד. ק. מבת-ים נידונה השבוע ל-25 ימי מחבוש שאותם היא מרצה החל מיום שלישי, ה-15 ביוני, בכלא 400 בצריפין. זוהי תקופת הכליאה השנייה של ד. ק., והפעם השישית שבה היא נשפטת על סירובה להתגייס. בתאריך הגיוס שלה, בחודש אפריל, היא נידונה ל-20 ימי מחבוש, אך העונש לא הוצא אל הפועל בטענה שאין מקום פנוי בכלא, וד.ק נדרשה להתייצב מדי יום בבסיס מיט”ב בתל השומר. בסוף אפריל היא חזרה לתל השומר ונשפטה ל-10 ימי מחבוש, שהפעם יצאו אל הפועל. אחרי שחרורה מהכלא היא נשפטה שוב על סירובה להתגייס, הפעם ל-20 ימי ריתוק. ד.ק. נשפטה עוד לשבעה ימי מחבוש על תנאי בסוף מאי ולעשרה ימי ריתוק בתחילת יוני.

בהצהרה שמסבירה את סירובה כתבה ד. ק. : “אני מסרבת להתגייס לצבא כי אני מאמינה שהמערכת הצבאית לעולם לא תסייע להגיע לשלום. הצבא הוא כוח אלים משום שהוא מלמד כיצד לפתור סכסוכים באמצעים פוגעניים, כמו נשק ואלימות. אין שום היגיון בכך שצד אחד ישתמש באלימות כאמצעי להשגת שלום, בתקווה שהצד השני פשוט יקבל זאת. על כן אני מסרבת בכל לב לשתף פעולה עם המערכת הצבאית (ועם האידיאלים שלאורם היא פועלת), שהיא לדעתי רקובה מן היסוד, ורחוקה עד מאוד מהמטרה של השגת שלום בין העמים”.

חבריה מבקשים מומלץ לשלוח מכתבי מחאה, רצוי בפקס, אל הגורמים הבאים:

מר אהוד ברק, שר הביטחון
משרד הביטחון
הקריה
תל-אביב 64743.
טל’: 6975540 (03) או 6975423 (03)
פקס: 6976711 (03)
דוא”ל sar@mod.gov.il או pniot@mod.gov.il

רצוי לשלוח העתקים למפקדת הכלא, לכתובת:

מפקדת כלא 400,
ד”צ 02447
צה”ל
פקס: 9579389 (03)