restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עובדי מוליתן ניצחו: המפעל ימשיך לפעול

31 בינואר 2010

בית המשפט המחוזי בחיפה החליט ביום ראשון (ה-31 בינואר) לאשר לרוכש הפוטנציאלי של מפעל מוליתן בנהריה, צבי מאיר, להמשיך בהליך רכישת המפעל. זאת, לאחר שההסתדרות הודיעה לבית המשפט כי בכוונתה להלוות למאיר שני מיליון שקלים, על מנת לאפשר לו לרכוש את המפעל. את ההלוואה תיתן קרן למצוקת מפעלים של ההסתדרות, “תנופה לצמיחה”. זו הייתה הצעתו של אחד מראשי מק”י, בנימין גונן, לשעבר חבר הנהגת ההסתדרות מטעם חד”ש, לעובדי המפעל בשבוע שעבר. גונן מלווה מזה חודשים את מאבק 90 עובדי מוליתן להצלת מקום עבודתם.

בשבוע שעבר קבע שופט ביהמ”ש המחוזי בחיפה, עדי זרנקין, כי סכום רכישת מוליתן יעמוד על 9 מליון שקל, זאת עקב פערים שהתגלו בין הרוכש הפוטנציאלי, צבי מאיר, לכונס הנכסים. מאיר, מצידו, הודיע כי אין ביכולתו לגייס את הסכום הדרוש והכונס ביקש מביהמ”ש לסגור את המפעל באופן סופי ולפרק את החברה.

עוד על מאבק עובדי מוליתן