restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עו”ד של אמיר מח’ול: זכויותיו במאסר מופרות

28 ביוני 2010

מרגע פתיחת משפטו של אמיר מח’ול, מחזיקיו אינם מאפשרים לו לנהל שיחות פרטיות עם עורכי דינו, בניגוד לקבוע בחוק” – כך אמר ביום ראשון (ה-27 ביוני) עורך דינו של מח’ול, חסן ג’בארין. עוד אמר עו”ד ג’בארין בדיון בבית המשפט המחוזי בחיפה, כי “מאז הגשת כתב האישום ועד רגע זה, לא התקיימה זכותו של הנאשם להיוועץ עם עורכי דינו לפי החוק. עד כה התאפשר לנו לפגוש אותו במצבים שלא מבטיחים את היחידות והסודיות”. מח’ול, בן 52 מחיפה, מואשם ב”עבירות ביטחוניות”.

עו”ד ג’בארין אמר כי הניסיון האחרון היה ביום שישי בבית המעצר קישון. “הודעתי מראש על כוונתי לפגוש אותו לצורך הכנה לתיק. לא זו בלבד שהמפגש התקיים בחדר מבקרים שבו שילוט המבהיר שכל השיחות מוקלטות, אלא גם שהמפגש התקיים עם מחיצת זכוכית שמפרידה בינו לביני”, ציין ג’בארין. אב בית הדין השופט יוסף אלרון הורה לתביעה לבדוק ב”דחיפות הראויה” את טענות באי כוחו של הנאשם לאי יכולתם לשוחח עימו באופן חופשי ולהכינו לצורך המשך הדיונים בעניינו. במקביל, עורך דינו של מח’ול מסר לביהמ”ש כי ייתכן שעו”ד אביגדור פלדמן יצטרף להגנה במשפט. נציגת פרקליטות מחוז חיפה עו”ד הדס שיינהרט אמרה כי בהתאם לצווי האזנות הסתר, הוקלטו בתיק כ-30,000 שיחות.