restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עיני מתקפל מאיומיו; פעילי חד"ש הפגינו בגליל ובמשולש

13 בפברואר 2011

יו”ר ההסתדרות, עופר עיני, עושה סימני נסיגה מהכוונה לקיים שביתה כללית נגד המדיניות החברתית והכלכלית של הממשלה. בתום ישיבת מטה המאבק, הכולל את ההסתדרות, התעשיינים והשלטון המקומי, הוציא המטה הודעה כי הוא מעוניין לשבת למשא ומתן מיידי מול ראש הממשלה, ולדון בכל הנושאים שבגינם יצאו למאבק החברתי – מחירי המים, הדלק, הלחם, הדיור וגזרות כלכליות אחרות שהובילו נתניהו ושטייניץ בחודשים האחרונים. מההסתדרות נמסר כי “כל צעדי מחאה מוקפאים”.

בעוד סימן להתקפלות, ביטל עיני את ישיבת בית הנבחרים של ההסתדרות שאמורה להתכנס ביום שני, ה-14 בפברואר, כדי לאשר את הכרזת סכסוך העבודה הכללי במשק – זאת לאחר שהוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות אישרה אותו ביום חמישי האחרון. פעילי סיעת חד”ש בהסדרות מתחו הבוקר ביקורת קשה בעקבות הביטול, ומסרו כי היעדר החלטה פורלמית של בינ”ה על הכרזת סכסוך עבודה מרוקנת את הצעד מכל תוכן. על פי חוקת ההסתדרות רק הוועד הפועל (בינ”ה) רשאי לאשר סכסוך עבודה כללי. “עיני שוב ושוב מדבר על מחאה ועל מאבק. אבל ברגע האמת הוא רץ אל חבריו התעשיינים ומבטל את כל צעדי מחאה. זהו דפוס קבוע אצל יו”ר ההסתדרות: לאיים ולהתקפל”.

פעולות המחאה וההתארגנויות החברתיות נגד גל ההתייקרויות עדיין לא הסתיימו. בסוף השבוע נערכו משמרות מחאה של חברי חד”ש ומק”י ברחבי הגליל המשולש נגד המדיניות החברתית והכלכלית של ממשלת הימין. פעילי חד”ש ומק”י מחו בנצרת, טייבה, כפר יאסיף, קלנסואה וישובים נוספים.

בתחילת השבוע צפוי להתקיים מסע מחאה בכביש מס’ 1 שיגיע לכנסת, שם תתקיים הפגנה בהשתתפות מספר ארגונים חברתיים וביום שלישי צפויה להתקיים עצרת רבת משתתפים ברחבת מוזיאון תל אביב, גם היא במחאה על העלייה הקיצונית במחירי הדלק.
ביום ראשון, ה-12 בפברואר, הוקם אוהל מחאה בכיכר העירייה ברמת השרון, בו יושב גם ראש העירייה איציק רוכברגר.