restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עמדת חד”ש לגבי הסכם עודפים

8 במרץ 2015

בעקבות המגעים לחתימת הסכם עודפים, זוהי עמדת חד”ש בנושא:
אנחנו בחד”ש תמכנו בחתימה על הסכם עודפים בכדי להחליש את הימין וכדי למנוע אובדן קולות במרכז ובשמאל. ברור לנו לחלוטין שדרך של בדלנות והסתגרות מובילה למבוי סתום, וזו אינה דרכנו. ויותר מכל – ברור לנו ששינוי אמיתי כאן עובר דרך פוליטיקה של שותפויות רחבות. רק כך נוכל להקים כאן מחנה דמוקרטי רחב שיוכל להוביל את השינוי שאנחנו כל כך צריכים בארץ הזאת.

All3AS
ראש הרשימה המשותפת ורשימת חד”ש לכנסת, איימן עודה, פרסם סטטוס בנושא ובו ציין כי:

“בזמן הקצר שעמד לרשותי פעלתי לקידום הסכם עודפים במטרה לחסום את הימין. בין המפלגות ברשימה המשותפת התקיים בסוגיה הזו ויכוח עמוק, לחץ הזמנים לא הועיל. הפעם הוויכוחים לא הבשילו לכדי קבלת ההסכם.

אני מאמין בפוליטיקה של שותפות רחבה למען שינוי אמיתי בארץ הזו ואת הדרך הזו אנו לא מתכוונים לעזוב. כי זו הדרך היחידה לבנות כאן עתיד אחר לכולנו.”

 

חה”כ דב חנין התבטא בנושא בסטטוס שפרסם ובו כתב:

“חד”ש תמכה בחתימה על הסכם עודפים כדי להחליש את הימין וכדי למנוע אבדן קולות במרכז ובשמאל. בלחץ הזמנים שהיה לא הצלחנו הפעם להעביר את ההחלטה הזו ברשימה המשותפת. לנו ברור לחלוטין: דרך של בדלנות והסתגרות מובילה למבוי סתום. זו אינה דרכנו ואנחנו לא נלך בה.”

 

יו”ר חד”ש, חה”כ מוחמד ברכה התבטא בראיון אצל גיא זוהר ב”רדיו ללא הפסקה” כי:

“יש לי ביקורת נוקבת על אי קבלת ההסכם. המאבק הוא לא אם אנחנו או מרצ נקבל את המנדט בהסכם העודפים אלא אם שני מנדטים ירדו לטימיון וכל מיני בנטים ומרזלים יהנו מזה.

חד”ש והרשימה המשותפת מחוייבים לאחדות האוכלוסיה הערבית אבל בו זמנית חוייבים למאבק המשותף היהודי-הערבי, להשפעה על המפה הפוליטית, למלא תפקיד במגרש המרכזי של הפוליטיקה שזו הכנסת, ואנחנו לא הולכים לשם כדי לשוחח עם עצמנו אלא עם מי שיש.”