restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עשרות הפגינו בת”א למען דיור בר השגה

31 ביולי 2010

עשרות אנשים התכנסו אתמול בשעות הצהריים ברחוב רוטשילד בתל אביב להפגנת מחאה על עליית מחירי הנדל”ן ומצוקת הדיור בישראל שאורגנה על ידי קבוצה בשם תמורה – מאבק הצעירים לדיור בר-השגה. מקימי ארגון תמורה פתחו לפני כחודש קבוצה בפייסבוק בשם ממ”ד- מורידים מחירי דירות. כ-2,000 בני אדם נרשמו לאירוע שמטרתו הייתה לעורר את הממשלה לשמוע את הצעירים שנאבקים עם מחירי הדירות בשוק הנדל”ן הגואה, אבל בסופו של דבר למקום הגיעו רק עשרות בודדות של מפגינים.

המפגינים הניפו שלטי המחאה ומסרו: “זוהי רק ההתחלה. היום הגיעו חברי כנסת ותקשורת, כך שאנחנו מרוצים”. ח”כ דב חנין (חד”ש), יו”ר הסיעה המורחבת של עיר לכולנו, נכח בהפגנה ואמר: “יש פה בעיה אמיתית, קשה וכואבת. מצוקת הדיור הגיעה למצב בלתי אפשרי שבו צעירים ומבוגרים לא מצליחים להתגורר במחירים סבירים. הפיתרונות קיימים: סיוע בדמי שכירות ובמשכנתאות, הגדלת ההיצעים, בנייה של דירות קטנות להשכרה ופיזור ביקושים על ידי פיתרון למשבר התחבורה. כיום אין בתל אביב חנייה או תחבורה ציבורית טובה”.

אחד ממארגני המחאה, יואב גולדרינג, חבר מועצת העיר מסיעת עיר לכולנו ומזכיר חד”ש בתל-אביב, הפנה אצבע מאשימה כלפי ראש עיריית תל אביב: “כבר 12 שנים שחולדאי בשלטון ואנחנו רואים שמחירי הדירות רק עולים כי הוא חושב שהוא לא צריך להתערב בשוק. אין דיור ציבורי, אין תחבורה נוחה – כל מי שרוצה לעבוד בעיר רוצה גם לגור בה כיוון שלוקח שעות להיכנס לעיר. אבל יש מה לעשות בנידון. צריך להשמיש דירות להשכרה וליצור מערכת תמריצים לבניית דירות קטנות וליצור מערכת תחבורה נאותה. הלחץ הציבורי הוא הדרך היחידה לעשות את זה”.