restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פונה לבית חולים: ח”כ כסיף הותקף בידי שוטרים בהפגנה נגד הכיבוש בשייח’ ג’ראח

9 באפריל 2021

ח”כ עופר כסיף (חד”שהרשימה המשותפת) אחה”צ  (שישי) בידי שוטרים במהלך פיזור הפגנה נגד הכיבוש בשכונת שייח’ ג’ראח בירושלים המזרחית. כתוצאה מהאלימות שהופעלה נגדו, משקפיו נשברו – וחולצתו נקרעה, נפצע ופונה לבית חולים.

מאות השתתפו היום, בהם פעילי חד”ש ומק”י, בהפגנה השבועית בשכונה נגד פינוי משפחות פלסטיניות מבתיהן לטובת מתחנלים. לאחר שהמפגינים סיימו לסייר בין בתי המתנחלים בשכונה, הם ביקשו לחזור לפארק שבו נערכת בדרך כלל ההפגנה. אז, כוח יס”מ חסם את דרכם והחל לפזרם בכוח תוך דחיפות ושימוש ברימוני הלם.

כסיף סיפר כי ניסה להרגיע את הרוחות. “ראיתי שהשוטרים מתחילים להשתולל, הלכתי כדי למנוע את ההשתוללות ומישהו שלא יכולתי לראות העיף לי אגרוף לפנים”, מסר לעיתונאים, “צעקו להם שאני חבר כנסת וזה לא עניין אותם. הם הפילו אותי והמשיכו להכות אותי גם כשהייתי על הרצפה. הם גם קיללו תוך כדי”. האירוע תועד בווידאו (ר’ קישור בידיעה זו) והתיעוד פורסם ברשתות החברתיות. לדברי כסיף, השוטרים גם מנעו ממנו לקבל טיפול רפואי. “המשטרה מגנה על מתנחלים שמשתלטים על בתים של אנשים חפים מפשע. בושה וחרפה”, הדגיש. 

לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) “האלימות שספג היום חברי ח״כ כסיף מידי שוטרים, שידעה שהוא חבר כנסת, היא עוד דוגמה להתנהגות שלוחת הרסן של המשטרה. למשטרה יש אור ירוק מהממשלה לנהוג באלימות קשה ולעזור בריסוק מעמד חברי הכנסת והיכולת שלהם להיאבק למען דעותיהם. עופר הותקף על ידי אותה ממשלה ומשטרה המנסים באגרסיביות להשליט שלטון הכיבוש והמתנחלים בירושלים המזרחית. כל הכבוד לחברי עופר. אנחנו מחויבים להמשך המאבק בכיבוש”. ח”כ אחמד טיבי (תע”ל – הרשימה המשותפת), כינה את האירוע ‏”תקיפה ברוטלית”. לדבריו, השוטרים “ידעו היטב שהוא חבר כנסת. זו ברוטליות והפרת חוק החסינות”.

ח”כ תמר זנדברג (מרצ) מסרה כי “‏האלימות המשטרתית לא פוסחת על אף מגזר, והיא מערערת את אמון האזרחים ואת יסודות הדמוקרטיה, בפרט כשהיא מופנית כלפי חבר כנסת. די לאלימות!” חבר מפלגתה של זנדברג, ח”כ מוסי רז, מסר גם הוא כי “האלימות המשטרתית פוגעת בחופש המחאה ומסכנת את הדמוקרטיה”.

סרטון – שוטרים תוקפים אחה”צ את ח”כ כסיף בשייח’ ג’ראח:

https://www.facebook.com/Alittihad44/videos/515617552786079

סרטון – ח”כ כסיף נואם בשייח’ ג’ראח לפני תקיפת השוטרים:

https://www.facebook.com/ofercass/videos/2887971501485247