restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פונו לבית החולים: אנשי ימין תקפו קשות בירושלים שני מפגינים נגד נתניהו

9 בדצמבר 2019

שני פעילים במאהל המחאה שהוקם בגן העצמאות בירושלים בדרישה להתפטרות ראש הממשלה נתניהו, הותקפו באלימות במוצאי שבת על ידי מי שהם מכנים “ביביסטים”. שני מפגינים שבאו לחזק את ידינו, פנינה ומיכאל, הותקפו באלימות ונפצעו ליד המאהל שלנו. זה לא היה מקרה. הם הותקפו על ידי שני אוהדי ביבי, ביביסטים, שהזדהו ככאלה”, סיפר פרופסור יורם יובל לאחר המקרה ברשומה שכתב בפייסבוק. “שני התוקפים, גבר ואישה, הגיעו אלינו במורד רחוב אגרון בקבוצה קטנה. הוביל את הקבוצה בצעקות, כשהוא נושא את דגל הליכוד, אדם שסירב לומר את שמו. אלא שלפתע הותקף ונפצע מול המאהל ד”ר מיכאל מוריס-רייך, מרצה באוניברסיטה העברית בירושלים. מיכאל הוכה על ידי גבר שפצע אותו בראשו ובפניו”, הוסיף.

ד”ר מוריס-רייך, מפעילי הפגנות המחאה בכיכר גורן בפתח תקווה, קיבל במקום טיפול ראשוני לעצירת הדימום ופונה באמבולנס לבית החולים הדסה עין כרם. “המלצתי שיעבור הדמיה ממוחשבת של הראש והמוח, על מנת לשלול אפשרות של דמם תוך-גולגולתי ושבר בעצמות האף. יש לנו צילומים של האיש שזוהה על ידי מפגינים אחרים כתוקף של מיכאל. הוא חמק מן המקום בזריזות מיד לאחר האירוע, אבל הצילומים שלו בידינו, והם יימסרו למשטרה”, כתב פרופ’ יובל.

הפצועה השנייה היא מפגינה בת 75 שהוכתה והופלה לקרקע. גם היא נפצעה בראשה ונלקחה לחדר המיון. האישה שתקפה אותה צולמה, וגם צילומיה יימסרו למשטרה. “הצעקות וקריאות הגנאי של הביביסטים לא פסקו בזמן שטיפלנו בפצועים, והן המשיכו זמן רב גם אחרי שהאמבולנסים עזבו”, הדגיש פרופ’ יובל. “מערכת הבחירות השלישית של ביבי התחילה והיא התחילה ברוע, באלימות ובשפך דם”, הזהיר.