restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פעילי חד”ש יצטרפו להפגנת האופוזיציה במוצ”ש בתל-אביב נגד ממשלת הימין

24 במאי 2019

 

פעילי חד”ש יצטרפו להפגנת האופוזיציה שתתקיים מחר (מוצ”ש) ברחבת מוזיאון בתל-אביב, בשעה 20:30, נגד ממשלת הימין. בהודעה שנמסרה לפעילים נאמר “מפגינים במוצ”ש – נגד ממשלה שדורסת את כולנו! במקום לדאוג לאזרחים, הממשלה מתגייסת להגן על מושחתים. במקום חינוך, רווחה, שלום, שוויון ותקווה – הממשלה מציעה חסינות ו’התגברות’, חבילת חילוץ לנתניהו שמנסה לבצר את מעמדו כשליט יחיד וכל יכול. הוא מנסה לחסל את שלטון החוק ומערכת המשפט, ומרוקן את הציבור מכוח בדרך לביצור שלטון הימין הקיצוני, שמחרב את המרחב הדמוקרטי”.

להפגנה בתל אביב נגד מאמציו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לזכות בחסינות מהעמדה לדין חברו יחדיו כחול לבן, העבודה ומרצ. הן משתפות פעולה, לראשונה מאז הבחירות, כדי להוציא את תומכיהן לרחוב. יצוין שחד”ש והמפלגה הערביות, כולן באופוזיציה העקבית לממשלת הימין, לא הוזמנו להגיע להפגנה.

יו”ר סיעת חד”ש, חבר הכנסת איימן עודה, הוזמן לנאום בהפגנה – אך לאחר שהסכים נאמר לו ש”רשימת הדוברים כבר סגורה”. גורמים המעורים בפרטים אמרו ל”הארץ” שלפני כשבועיים יזם חבר הכנסת עפר שלח שיחה עם עודה ודיבר עמו על השתתפות בהפגנה. בתחילת השבוע חזר עודה לכחול לבן עם תשובה חיובית, אך אז נאמר לו “שכבר מאוחר מדי”. גורם בכיר בחד”ש אמר בשיחה עם “הארץ” שבחזית מעריכים שבכחול לבן הביעו התנגדות לכך שעודה ינאם ולכן המציאו את העניין הטכני. “אם הם היו מעוניינים הם היו מוצאים לו מקום לדבר כמה דקות”, אמר הגורם.

מלשכתו של עודה נמסר בתגובה ל”הארץ” כי “המאבק נגד שחיתותו של נתניהו וניסיונותיו לחסל את המרחב הדמוקרטי כדי לשמור על כיסאו הוא מאבק משותף לכלל הכוחות הדמוקרטיים, יהודים וערבים, ועל כן ראוי שיהיה ייצוג לכלל סיעות האופוזיציה. על הסכנות שבשלטון נתניהו אני מוכן לשאת דברים מעל כל במה”.

ח”כ עופר כסיף (חד”ש) האשים את מארגני העצרת בכך שהדירו את עודה, ודחה את הטענות על תשובה מאוחרת. “ככל שההפגנה במוצאי שבת חשובה למאבק נגד הרודנות הביבית, כך היא בעייתית וחותרת תחת עצמה”, אמר כסיף. “‘חומת מגן לדמוקרטיה’ תוך הדרה של אזרחי המדינה הערבים ושל נציגיהם הנבחרים?”.