restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פעילי חד״ש יפגינו מול שגרירות ארה”ב: טראמפ ונתניהו – אותה מדיניות ואותו כיבוש

22 במאי 2017
היום (22.5) ב-18:00, בזמן שנשיא ארה״ב טראמפ וראש הממשלה נתניהו ייפגשו בירושלים, יפגינו פעילי חד״ש מול שגרירות ארצות הברית בתל אביב, תחת הכותרת ״טראמפ הביתה ! Donald Go Home״. המפגינים ימחו נגד שיתוף הפעולה בין ממשל טראמפ לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו, שמביא להעמקת הכיבוש וההתנחלויות ומונע התקדמות לעבר פתרון שתי המדינות. בהפגנה ישתתפו חברי הכנסת עאידה תומא-סלימאן ועבדאללה אבו-מערוף (חד״ש, הרשימה המשותפת) וכן מזכ״ל המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק״י) עאדל עאמר.
trump go home
בהזמנה להפגנה נכתב: ״טראמפ ומדיניות הממשל האמריקאי הם חלק מהבעיה ולא חלק מהפתרון. אחרי חמישים שנות כיבוש, שלום בין ישראלים לפלסטינים יגיע מתוך יוזמה של העמים שחיים כאן, ולא מתוך האינטרסים של המעצמה האמריקאית, הנהנית הגדולה מהתמשכות המלחמות, ההרס והדיכוי באיזור״.
עוד בהזמנה: ״את ביקור הבזק שלו בארץ עורך טראמפ במסגרת סיורו במזרח התיכון למען חיזוק מעמדה של ארצות הברית באזור, מתוך ברית עם הכוחות הריאקציוניים ביותר במזרח התיכון. אנו יודעים מהי משמעותה של התערבות אמריקאית באזורנו – פירוק מדינות, פירור עמים. הנשיא טראמפ הוכיח חוסר אחריות מסוכנת כבר בשבועות הראשונים של כהונתו – במתקפות בעיראק ואפגניסטן, במתקפת הטילים בסוריה ובמדיניות אגרסיבית כלפי צפון קוריאה. בנוסף, טראמפ מחובר בעבותות ללובי המתנחלי בישראל ובארה״ב: השגריר שמינה לישראל, דייויד פרידמן, היה נשיא מכון ידידי בית אל בארה״ב; פטרונו ותורמו הגדול של נתניהו, איל הקזינו שלדון אדלסון, ניצב גם הוא מאחורי טראמפ״.
ח״כ עאידה תומא-סלימאן אמרה לקראת ההפגנה: ״ביקור טראמפ בישראל הוא המשך למפגשי ההכנה שערך עם נציגי הריאקציה הערבית במפרץ. ביקור זה עלול להביא רק רע לעם הפלסטיני ולעמי האזור. ארה”ב מעולם לא היתה צד מגשר וניטראלי בסוגייה הפלסטינית וגם לא תהיה. אני מזהירה מפני ניסיונות הסחיטה של ארה”ב: יש ניסיון לנצל את המצב האזורי הגרוע בעולם הערבי ולכפות ׳חבילת הסכמים׳ על ההנהגה הפלסטינית – הסכם שרומס את זכויות העם הפלסטיני, שפוגע בזכותו להגדרה עצמית ומתואם עם ממשלת הימין של נתניהו ועם מדיניות הסיפוח והכיבוש״.
מזכ״ל מק״י עאדל עאמר, שישתתף בהפגנה, מסר: ״ביקור טראמפ לא בא לתרום לתהליך שלום צודק. הוא הגיע לכאן כדי ליצור קואליציה עם המשטרים האפלים ביותר באזור ולייצר מחסום בפני שאיפות עמי האזור לחיות בשלום בר קיימא. אנו מרימים קול נגד תוקפנות ממשלת ישראל הכובשת והגיבוי שלו היא זוכה מצד ממשל טראמפ. אנו קוראים לממשלת ישראל לא להתיישר עם האינטרסים האמריקאיים, אלא לפעול למען האינטרס של העם הישראלי והעם הפלסטיני – סיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית עצמאית לצד מדינת ישראל״.
לאירוע בפייסבוק: https://goo.gl/Y0e5EX