restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פעילי שלום הפגינו בי-ם נגד תכניות הנישול מול ביתו של ראש העיר

7 ביולי 2010

פעילי שלום ופעילי המאבק בשייח ג’ראח, ביניהם פעילי חד”ש ומק”י רבים, הפגינו ביום שלישי (ה-7 ביולי) מול ביתו של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, במחאה על קידום תוכנית “גן המלך” בכפר סילוואן. לפי התוכנית, 22 בתים של תושבים פלסטינים ייהרסו כדי להקים גן ארכיאולוגי במקום.

בין השלטים שנשאו המפגינים – “מי היה מאמין שנתגעגע ללופוליאנסקי”, “ברקת – סמרטוט של המתנחלים”, “לא לארכיאולוגיה בשירות האידיאולוגיה”, “ניר ברקת – אתה לא אינדיאנה ג’ונס” ו- “די לנישול – אין קדושה בעיר כבושה”. המפגינים נשאו גם שלט גדול עם הדפסה של משל כבשת הרש, והציעו לברקת “ללמוד קצת תנ”ך”. המפגינים קראו בין היתר “מבית הכרם לסילוואן – לעצור את הפירומן”, ו”דוד המלך מת מזמן, די להרס של סילוואן”. כמו כן, קראו המפגינים להקים גן ארכיאולוגי על ביתו של ראש העיר בשכונת בית הכרם.