restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

קריאה למשקיפים משפטיים במשפט משפחת רייצ’ל קורי נגד משרד הביטחון

7 במרץ 2010

הקריאה הבאה פורסמה על ידי משפחת קורי לקראת פתיחת המשפט ביום רביעי הקרוב בבית משפט השלום בחיפה:

אנו, הוריה ואחיה של רייצ’ל קורי פונים אליכם בבקשה להצטרף אלינו ולתמוך במאבקנו לחשיפת האמת ולעשיית צדק. רייצ’ל, פעילת זכויות אדם, הייתה בת 23 עת נהרגה ב-16 במרץ 2003 ברפיח, עזה, תוך כדי ניסיון בלתי אלים למחות ולמנוע הריסת בית של משפחה פלסטינית על ידי כוחות צה“ל. רייצ’ל נמחצה למוות על ידי דחפור צבאי מדגם קטרפילר “די-9”.

החקירות שנערכו על ידי מצ”ח והפצ“ר התבררו כלא יסודיות, לא אמינות, ונוהלו ללא שקיפות. שבע שנים לאחר מכן, אנחנו עדיין שואפים לחשוף את האמת סביב הנסיבות שהובילו להריגתה.

הדיונים בתביעה האזרחית שהגשנו נגד משרד הביטחון יחלו ביום רביעי הקרוב וימשכו עד ה- 24 במרץ. ימי הדיונים נקבעו ל 10, 14, 15, 17, 21, 22 ו -24 במרץ בין השעות 9:00-16:00, בבית המשפט המחוזי בחיפה בפני השופט עודד גרשון. אנו מיוצגים על ידי עו”ד חוסיין אבו חוסיין.

הליך זה מהווה חלק ממאבק שאנו מנהלים מזה שבע שנים. מעבר לענינה של רייצ’ל, אנו מקווים שהמשפט יעלה על סדר היום את הנושאים הבאים הקשורים יד ביד עם מאבקינו:

– החובה לתת דין וחשבון בעניינם של אלפי אנשים שנהרגו או נפגעו קשות מידי כוחות צה”ל בעזה, בגדה המערבית ובישראל.

– ההתקפות הנמשכות נגד פעילי זכויות אדם לא אלימים – פלסטינים, ישראלים, ובין–לאומיים.

– להזכיר לציבור בישראל ובעולם כי צה“ל אינו רואה עצמו מחוייב לחקור את הריגתם של אזרחים על ידי כוחות הביטחון הישראליים, ושקומץ החקירות שאכן מתקיימות מנוהלות לרוב באופן לא יסודי, לא אמין, לא מקצועי וללא השקיפות הנדרשת.

– להדגיש את העובדה שמשפחות פלסטיניות רבות שניזוקו כתוצאה מפעולות של כוחות הביטחון כדוגמת משפחת קורי, נמצאות במצב חסר אונים וללא גישה למערכת המשפט הישראלית.

נוכחותכם ותמיכתכם חשובים לנו ולמאבק שלנו. אנו מאמינים, כי נוכחותם של משפטנים ופעילי זכויות אדם, כמשקיפים במשפט, תניע את מערכת המשפט לקיים הליך משפטי הוגן, ולתרום לחשיפת האמת. נוכחותכם חשובה במיוחד ביום הראשון וביום האחרון של ההליך.

מידע נוסף – כאן.

בנוסף, הינכם מוזמנים להקרנה של סרטה של סימון ביטון “רייצ’ל“ בסופה נקיים שיחה בסינמטק תל אביב, יום שישי הקרוב, ה-12 במרץ בסינמטק תל אביב בין 13:00 – 15:00