restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

רבבות הפגינו בגרמניה נגד השימוש באנרגיה גרעינית

19 בספטמבר 2010

רבבות בני אדם הפגינו אתמול בשבת, ה-18 בספטמבר בברלין סמוך ללשכתה של קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, בדרישה לסגור את מתקני הגרעין במדינה. הפגנת האנטי-גרעין, הנחשבת לגדולה ביותר מאז אסון צ’רנוביל ב-1986, מאיימת לפגוע בפופולריות של מרקל, הנמצאת גם כך בשפל בשנה האחרונה. בין המוחים חברים רבים במפלגת השמאל (“די לינקה”).

המפגינים צעדו בגשם שוטף סמוך לקריית הממשלה בברלין, במחאה על כוונתה השנויה במחלוקת של מרקל להאריך את הישענותה של בגרמניה על תחנות כוח גרעיניות ב-12 שנה. המפגינים דרשו מהקנצלרית לעמוד בהבטחתו של קודמה בתפקיד, גרהרד שרדר, לסגור את כל התחנות עד 2021.

סקרי דעת קהל מצביעים כי מרבית תושבי גרמניה מתנגדים להארכת פעילות המתקנים הגרעיניים. מפלגות האופוזיציה, ביניהן “די לינקה”, הזוכות לפי הסקרים ליתרון של לא פחות מ-20 אחוזים על הקואליציה השמרנית של מרקל, הודיעו כי ייפנו לערכאות משפטיות כדי לעצור את הליך אישור ההחלטה בפרלמנט.