restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

רביעי בי-ם: כנס פעילי שייח ג’ראח

13 ביולי 2010

כנס פעילי שייח ג’ראח השני יתקיים מחר, יום רביעי בשעה 19:30 בבית ההארחה אגרון, רח’ אגרון 6, ירושלים. בבלוג הפעילים נכתב: “בחודשים האחרונים, ללא תמיכה של הממסדים וללא מימון, הפך המאבק המקומי שלנו בשייח’ ג’ראח למאבק החברתי-פוליטי החשוב, הגדול והבולט ביותר בשמאל הישראלי. אנחנו ממשיכים להיאבק על בתיהם של משפחות ראווי, חנון ואל-קורד, ממשיכים למחות נגד העוול המוסרי והאיוולת הפוליטית בהשלכת משפחות פלסטיניות לפליטות שנייה. אבל נוכח הנחישות שהפגנו מאז דצמבר, נוכח הצלחתנו להעלות את הנושא לכותרות ולגייס סביבו קואליציה רחבה של יהודים וערבים מכל גווני הקשת השמאלית, הולך ומתחוור לנו שהמאבק שלנו לא ייעצר בשייח’ ג’ראח.

“לאחרונה קיבלנו פניות ממוקדים רבים במזרח ירושלים, בישראל, ובשטחים הכבושים המעוניינים להתחבר לאנרגיה ולניסיון של שייח’ ג’ראח. אנו מקבלים פניות רבות מקהילות יהודיות בחו”ל שרואות בשייח’ ג’ראח את התקווה לעתיד של פיוס ושיתוף בחבל הארץ שלנו. על אף שלא נוכל להיענות לכל הבקשות אין לנו ספק שבתקופה הקרובה נידרש להתפרש במקומות נוספים ולהתייצב מול המגמות הפשיסטיות והגזעניות המרימות את ראשן בכל עבר. כדי להצליח עלינו להרחיב את מעגל הפעילים, להוסיף עוד מתנדבים לצוותי העבודה, ולהגביר את המחויבות של כולנו למאבק ולקבוצה.

“כדי שנוכל להתארגן לקראת המשימות הקרובות אנו מזמינים אתכן ואתכם לכנס הפעילים השני של שייח’ ג’ראח. בכנס נדון בתוכניות להמשך ונציג את צוותי העבודה הזקוקים לחיזוק. כוחו של מאבק שייח’ ג’ראח מבוסס על ההשתתפות והמחויבות של כולנו. בואו לקחת חלק!”.

עוד על המאבק בשייח ג’ראח