restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

רופאים לזכויות אדם: גירוש הילדים – גזירה איומה

1 באוגוסט 2010

עמותת “רופאים לזכויות אדם” הגיבה ביום ראשון, ה-1 באוגוסט, לאימוץ מסקנות הוועדה הבינמשרדית בעניין מעמד ילדי העובדים הזרים על ידי הממשלה ולהחלטתה על גירוש 400 ילדי עובדים זרים: “מבלי לגרוע מחשיבות הענקת מעמד התושב למאות ילדים, הרי שחרב הגירוש, אשר עדיין מרחפת מעל מאות ילדים אחרים, היא בגדר גזירה איומה אשר אנו מסרבים לקבל. נמשיך לפעול כדי להבטיח שכלל הילדים יקבלו מעמד בישראל, כמו גם להבטיח כי מדינת ישראל תגבש מדיניות הגירה סדורה ואנושית, המכבדת זכויות אדם. הסדרים חד-פעמיים כגון זה אינם תחליף לצורך לגבש מדיניות כזו”.

גם ארגון “ילדים ישראלים” הגיב להחלטת הממשלה: “אנחנו שמחים שנעשה צדק לחלק מן המשפחות. עלינו עדיין לוודא שהבירוקרטיה לא תמנע ממשפחות שמגיע להן לקבל את המעמד. יחד עם זאת אנחנו עצובים עם כמה מחברינו שהילדים שלהם עולים לגן חובה ולכן לא הכלילו אותם בקריטריונים. הגיע הזמן שישראל תחליט על מדיניות הגירה קבועה, בכדי שלא נגיע להחלטות מורטות עצבים. על המדינה לזכור שבכל פעם שהיא מביאה עובדים זרים לכאן היא מביאה בסופו של דבר בני אדם”.