restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

רחוב בכאבול על שם תאופיק זיאד

5 במאי 2010

מועצת הכפר כאבול החליטה באחרונה לקרוא 18 רחובות על-שמם של אישים ערבים ופלסטינים, חלקם מנהיגים פוליטיים וחלקם אנשי תרבות ורוח. כך מסר העיתון “אל אתיחאד”. רחוב אחד ישא את שמו של מנהיג מק”י המנוח תאופיק זיאד, משורר, סופר וחבר כנסת מטעם החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד”ש). זיאד היה ראש עיריית נצרת בשנים 1994-1975.

רחוב אחר ישא את שמו של נאג’י אל עלי – קריקטוריסט פלסטיני שנרצח. גם רחוב על שם סולטאן באשא אל אטרש – מנהיג המרד הסורי הגדול ב-1925 נגד האימפריאליזם הצרפתי יהיה בכאבול, ועוד רחוב על שם פדוואה טוקאן – משוררת פלסטינית משכם.

את ההצעה לשינוי שמות הרחובות הביא חבר המועצה עפו ח’טיב. ראש המועצה חסן בוקאעי אמר כי הוא “רואה חשיבות בשמירה על כך שהמורשת הערבית והפלסטינית תהיה מושרשת ומונצחת על-שמם של אלו אשר הקריבו ונאבקו נגד הקולוניאליזם והכיבוש למען העצמאות של עמנו וחירותו”. עוד יהיו רחובות על-שם כפרים ערבים שתושביהם גורשו במלחמת העצמאות ונהרסו – דאמון, מיעאר, אל-רוויס ואל-ברווה.