restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שביתה גם ברביעי: נהגי התחבורה הציבורית השובתים חסמו את צומת לב המפרץ והפגינו בירושלים

20 ביוני 2022

מחאת נהגי האוטובוסים נמשכת גם הבוקר (שני) בהמשך לעיצומי השבועות האחרונים. הנהגים, חברי כוח לעובדים, שבתו עד לשעה 08:30 ובנוסף חסמו את צומת לב המפרץ בדרום והפגינו מול משרד האוצר בקריית הממשלה בירושלים.  

ארגון כוח לעובדים מסר אמש כי מאחר שהמשא ומתן עם משרד התחבורה אינו נושא פרי, הנהגים מחריפים את העיצומים והחל מיום רביעי הקרוב הנהגים ישביתו את התחבורה הציבורית פעמיים בשבוע – בימי שני ורביעי – בשעות הבוקר.

הנהגים דורשים בין היתר להעלות את גובה שכרם, להוסיף עוד אלפי נהגים כדי להקל על העומסים וכן להכריז עליהם כעובדי ציבור. מכוח לעובדים נמסר: “שרת התחבורה מרב מיכאלי מדברת על איזשהו שיפוי לחברות שיעלו את שכר הנהגים כבר השנה, אנחנו מברכים על כל תזוזה בכיוון הנכון, אבל דורשים התחייבות מפורשת שתאפשר גם לחברות לפעול, ובכלל זה הבהרה מה גובה השיפוי ומאיזה מועד יינתן. לא נמכור את הנהגים עבור פירורים”.