restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שביתה כללית בלבנון נגד המדיניות הניאו-ליברלית

11 ביוני 2010

שביתה כללית בלבנון נגד המדיניות הניאו-ליברלית של הממשלה תתקיים ביום חמישי ה-17 ביוני – כך החליטו ראשי הקונפדרציה הכללית של העובדים בלבנון. עוד סוכם על קיום הפגנה של מורים מול משרד החינוך כדי למחות על קיצוץ בחינוך המתוכנן בהצעת התקציב לשנה הקרובה.

בהודעה שפרסמו האיגודים המקצועיים נאמר כי הסיבות לשביתה הן הצעת התקציב, ובה גזירות קשות כלפי העובדים, והעלאה הצפויה במחירי הדלק. “אמנם הממשלה היא חדשה, אבל היא דבקה במדיניות הניאו-ליברלית של הממשלות הקודמות” מסר אחד מדוברי האיגודים לעיתונים בביירות. “הממשלה מנסה לשדוד את העם” הוא הדגיש.

כמו כן, פתחו עובדי חברת החשמל בצעדי מחאה בעקבות החלטת ממשלת ביירות להפריט את החברה. העובדים מתנגדים בכל תוקף להפרטה המתוכננת ומסרו כי הם “מוכנים לנקוט בכל הצעדים הדרושים” כדי לסכלה.