restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שבת בסינמטק ת”א: פנינה פיילר אחות קומוניסטית

14 במאי 2010

ביום שבת, ה-14 במאי, בשעה 14:00, תתקיים בסינמטק ת”א הקרנה של הסרט “פנינה פלילר אחות קומוניסטית” במסגרת פסטיבל דוקאביב.

מתוך תוכניית הפסטיבל: “סרט על אישה בת 85 שהעולם שעליו חלמה מתפרק סביבה. הקיבוץ שלה – יד חנה – נטש את האידיאולוגיה, הילדים שלה עזבו את הארץ, הקפיטליזם דוחק את רגלי הסוציאליזם, והמלחמות מרחיקות את אידיאל אחוות העמים.

פנינה היא אחות רחמנייה בסגנון הצבא האדום, וקומוניסטית מהפכנית ברוח צ’ה גווארה. הסרט הוא מסע עכשווי עם אישה קיצונית, חסרת פשרות, בודדה במלחמה לשנות את העולם החדש שמקיף אותה.

פנינה עושה הכול בלהט של נערה חדורת תחושת שליחות וזעם קדוש, כמו שלמדה בתנועת הנוער הקומוניסטי, ולמרות שהכל מתפרק היא קמה כל בוקר מלאת רוח קרב ויוצאת לדרך, כי היא יודעת שבסוף המהפכה תנצח”.

ישראל 2010, דובר עברית, אנגלית, ערבית, שבדית תרגום לעברית ולאנגלית, 70 דקות