restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שלישי בב”ש: הרצאה והקרנה על התנועות החברתיות באמריקה הלטינית

23 באוגוסט 2010

שלוחת באר שבע של המכללה החברתית כלכלית והמרכז לקיימות שכונתית מזמינים להרצאה והקרנה שיתקיימו ביום שלישי, ה-24 באוגוסט, במתחם איילים בעיר העתיקה, רחוב החלוץ 33. ד”ר אפרים דוידי, יספר על תנועות המחאה החברתיות באמריקה הלטינית ומיד לאחר מכן יוקרן הסרט התיעודי “The Take”.

זהו סרטם של נעמי קליין ואבי לואיס מספר את סיפורם של פועלים ארגנטינאים, על רקע המשבר הכלכלי-חברתי בארצם. עם פרוץ המשבר הכלכלי החריף בארגנטינה מצאה עצמה המדינה הדרום אמריקנית מתמודדת עם אבטלה גואה ומפעלים סגורים. עובדי מפעל מכוניות מחליטים לקחת את הגורל בידיהם ולהשתלט על מפעלם על מנת לשמור על ציודו ולהפעילו מחדש. מאבקם להפעיל מחדש את מכונות המפעל הדוממות מלבה ומחדד את הויכוח על הגלובליזציה והשלכותיה.

הסרט מציג את האלטרנטיבה למבנה המסורתי של ניהול מפעל וניהול הכלכלה. במקום מנהל המרוויח משכורת גבוהה ביחס לעובדים היצרנים מוצג המודל הארגנטינאי, שצמח מתוך קריסת הכלכלה וללא יד מכוונת, של קואופרטיב המנוהל ע”י הכרעות דמוקרטיות של העובדים. העיתונאי המוערך אבי לואיס והסופרת המשפיעה נעמי קליין לוקחים את הצופים אל תוך חייהם של העובדים ומשפחותיהם הנלחמים על זכותם לעבוד ולחיות בכבוד מול בעלי המפעלים, פוליטיקאים ושופטים. ההרצאה תחל בשעה 19:00 ומיד לאחריה תתחיל הקרנת הסרט הסרט באנגלית וספרדית בליווי כתוביות באנגלית.

פרטים נוספים: אייל קוסובסקי, טל’ 054-6738496