restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שלישי: עצרת בנגב לציון יום האדמה

29 במרץ 2010

ביום שלישי, ה-30 במרץ, יצוין יום האדמה. בכפר אל-עראקיב שבנגב תתקיים עצרת הזדהות ומחאה ביוזמת ועדת המעקב העליונה והמועצה האזורית לכפרים הבלתי מוכרים.

בכפר אל-עראקיב המדינה מובילה מאבק נגד אזרחיה הערבים, מפקיעה את אדמות הכפר, ומונעת כל אפשרות של תושבי הכפר לקבל חזרה את אדמותיהם. המדינה משתמשת בכל דרך אפשרית בכדי לקדם את מדיניותה: על ידי הבאת בעלי אדמות לבית המשפט וניצול ציני של מערכת משפט שאינה מכירה בזכויות שקדמו לקיום המדינה; על ידי הריסות בתים חוזרות ונשנות; על ידי הריסת יבולי הכפר (לפני שמנע זאת בית המשפט העליון) בעזרת ריסוס רעלים ממטוסים; ועל ידי שימוש בקק”ל, השותלת יערות בקבלנות על אדמות הכפר, גם כאשר החוק אינו מאפשר זאת.

דוברת הכפרים הבלתי מוכרים, ד”ר יעלה לבנת רענן: “מה שמתרחש בכפר אל-ערקיב הוא בזעיר-אנפין מה שקורה בנגב כולו: רמיסת זכויותיו ההיסטוריות של המיעוט הערבי-בדואי בנגב, לקיחת אדמות תושבי הקהילה, הבאת תושבי הנגב הערבים לסף ייאוש, לעוני נורא, ולרמיסת כבודם. המדינה בדרך זו או אחרת כבר לקחה 97% מאדמות הערבים בנגב… ועתה כל זאת בכדי לגזול את ה 3% הנותרים”.

הדרך לכפר אל-ערקיב: בכביש תל-אביב באר-שבע, כשני ק”מ לאחר צומת רהט, יש ירידה ימינה מהכביש לתוך השטח, על דרך עפר. משם – על פי השילוט. כל הזקוק להסעה מבאר-שבע או הנחיות נוספות להגעה, מתבקש להתקשר לטל’ 054-3387208. הסעה תצא מתחנת רכבת צפון, בתל-אביב, בשעה 14:00. לפרטים נוספים: 054-6755258