restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ת"א: 7 מפגשים על מהפכות סמויות מהעין

25 בפברואר 2011

הגדה השמאלית מזמינה לסדרה של 7 מפגשים שתבחן את המהפכות השקטות המתרחשות בזמננו ולידנו, מבלי שנשים לב אליהן.
בכל מפגש תנותח מהפכה בתחום מסוים. ישתתפו: ח”כ ד”ר דב חנין, ח”כ לשעבר תמר גוז’נסקי, ח”כ לשעבר עסאם מח’ול, ד”ר אפרים דוידי, ד”ר דני פינק, אהוד שם-טוב. ההרצאות יתקיימו בשעה 19:30 בגדה השמאלית, רחוב אחד העם 70 ת”א.

מפגש ראשון, 2 במרץ: משבר הקפיטליזם ותגובות העובדים – ד”ר אפרים דוידי
שיחה ודיון על משבר הקפיטליזם במדינה הדרומית באמריקה, מאבקי העובדים והשתלטותם על מקומות העבודה, עם ד”ר דווידי, עמית הוראה להיסטוריה באוניברסיטת תל אביב, מומחה ומרצה בנושאי גלובילזציה, קפיטלזים, הון ושלטון. וקרן הסרט “תפיסה” (קנדה – ארגנטינה, 2004).

מפגש שני, 9 במרץ: על נשים ומהפכות – תמר גוז’נסקי
הרצאה סביב נשים מהפכניות בהיסטוריה המקומית והעולמית לציון יום האישה. תמר גוז’נסקי, ח”כ לשעבר מטעם חדש, היא פעילה פמיניסטית וחברתית, נשיאת תנועת נשים דמוקרטיות בישראל וחברת הנהגות מק”י וחד”ש.

מפגש שלישי, 16 במרץ: מהפכה ירוקה אדומה – ח”כ ד”ר דב חנין
המהפכה הסביבתית היא המהפכה הלא מפלגתית הכי פוליטית בימינו. ככל מהפכה, ננתח את דמויות המצביאים הסביבתיים, הכוחות, משטרי ההרס הסביבתי, ההתקוממויות הסביבתיות העיקריות. ונקודות המפנה במהפכות. ד”ר דב חנין הוא ח”כ מטעם חד”ש, פעיל חברתי-סביבתי, חוקר את הקשר בין חברה לסביבה, עומד בראש הוועדה המשותפת של הכנסת לענייני סביבה ובריאות.

מפגש רביעי, 23 במרץ: תקשורת מחוללת מהפכות – אהוד שם טוב
האם התקשורת מגוייסת או ביקורתית? האם התקשורת מקדמת סדר יום חברתי או אג’נדה מסויימת? האם התקשורת סייעה או בלמה מהפכות והאם המהפכות הבאות יתחילו ממסך המחשב שלכם? ומה תפקידה ונחיצותה של תקשורת עצמאית בימינו? את השאלות האלה יפתח אהוד שם טוב, מנהל ועורך ראשי של הטלוויזיה החברתית, גוף תקשורת עצמאי המקדם סדר יום חברתי.

מפגש חמישי, 29 במרץ: התקוממות, אינתפאדה או מהפכה של ממש – עיסאם מח’ול
היחס של מדינת ישראל ומערכות הביטחון לפלסטינים בישראל הביא לא פעם לנקודות משבר. לציון יום האדמה ה-35, שהפך להיות סמל ונקודת מפנה בתגובת הפלסטינים בישראל ליחס הממסד המדכא מאז הנכבה ב- 1948, נביא את הרגעים המכוננים במאבקי האוכלוסייה הפלסטינית בישראל והכלים שעמדו לרשותה. עסאם מח’ול הוא ח”כ לשעבר מטעם חד”ש, ראש מכון אמיל תומא למחקרים ישראלים–פלסטיניים וחבר הלשכה הפוליטית של מק”י.

מפגש שישי, 6 באפריל: המשך משבר הקפיטליזם ושקיעת הגלובילזציה – ד”ר אפרים דווידי
מבט על הגלוביזציה במדינות דרום אמריקה וסרט תיעודי עם אחד ממובילי תנועות האנטי גלובליזציה בברזיל. יוקרן הסרט: “הגלובליזציה – מבט מהדרום, שיחות עם מלטון סנטוס” (ברזיל, 2007. אנגלית ללא תרגום).

מפגש שביעי, 13 באפריל: רפואה שעומדת על המשמר – ד”ר דני פילק
מדיניות הבריאות, הכיבוש ורמס הזכויות הרפואיות הביאו את הרופאים לצאת למאבק על זכויות האדם. איך התחום של הרפואה יצא ממסדרונות בית החולים לשטח? מה גורם לקהילת הרפואה לעמוד על המשמר והאם צ’ה גווארה הבא כבר ביננו? ד”ר דני פילק הוא מרצה בכיר במחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן גוריון, רופא וחבר בהנהלת עמותת רופאים לזכויות אדם ומרכז אדווה.

סידורי הרשמה לקורס:
1. הקורס יכלול 7 מפגשים.
2. כל מפגש בקורס יתקיים בין השעות 19:30 לשעה 21:00 בערב.
3. עלות הקורס היא 220 ₪, להרצאה בודדת 35 ₪.
4. אין אפשרות להחזיר את דמי הקורס.
5. על כל הנרשמים לציין אם ברצונם להשתתף בכל סדרת המפגשים או רק בחלק מהמפגשים, ולציין אותם לפי מספרם.
6. הרשמה לקורס כאן: http://cvb.co.il/V5rDtI

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר באימייל: hagada.nihul@gmail.com או בנייד : 052-6939829