restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

תביעה נגד רשת קרוקר: פוטרנו כי אנו ערבים

14 במאי 2010

שלושה צעירים תושבי טייבה תובעים את חברת האופנה קרוקר לאחר שזו פיטרה אותם רק בשל היותם ערבים. התביעה הוגשה השבוע לבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב. בכתב התביעה שהוגש על ידי עורך הדין תאופיק טיבי, נטען כי חברת המותגים פיטרה את השלושה מבלי שקיימה להם שימוע, לא שילמה להם פיצויי פיטורים וכספים בגין זכויות סוציאליות, וגרמה להם עגמת נפש בעצם הפיטורים על רקע מוצאם.

מכתב התביעה עולה כי השלושה, נור ג’באלי, מג’די מסארווה וחאג’ יחיא סאאיד, הועסקו כמוכרים בחנות החברה בהרצליה מאז יולי 2008, לפרקי זמן שנעו בין חודש עד שנה וחודשיים, וכי עבודתם בוצעה ביעילות ובמסירות לשביעות רצון מנהל הסניף.

על פי כתב התביעה, בחודש ספטמבר האחרון קיבלו ג’באלי ומסארווה הודעה מפתיעה על סיום עבודתם בחנות, והתבקשו לא להגיע למחרת לעבודה. מנהל הסניף אמר לשניים כי אין לו כל טענה לגבי תפקודם, וכי הדבר נכפה עליו על פי הוראה מהמנהלת הבכירה ברשת הארצית. זמן קצר לאחר מכן קיבל גם סאאיד הודעה דומה. עוד טוענת התביעה כי מנהל הסניף בהרצליה, שחשד כי פיטוריהם של השלושה בוצעו משיקולים זרים, התקשר למנכ”לית רשת החנויות והקליט את שיחתם. חשדותיו של המנהל התאמתו, כאשר המנכ”לית הבהירה למנהל הסניף כי פיטורי השלושה נבעו מהיותם ערבים.

עוד על פרשת רשת קרוקר, שנחשפה עקב פעילות חבר מק”י מתל-אביב