restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

תושבי דרום ת”א הפגינו; ח”כ כסיף: ‘השכונה הופכת לחצר אחורית של פשע וסמים’

12 בינואר 2020

עשרות מתושבי דרום תל-אביב הפגינו אמש (מוצ”ש) בגינת לוינסקי במחאת על הזנחת שכונתם וכדי למנוע הקמת בית ספר בריאה הירוקה הבודדה באזור. בין המפגינים: פעילי חד”ש ומק”י, ביניהם ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת). בהפגנה אמר ח”כ כסיף ש”הגיע הזמן שעיריית ת”א-יפו ומשרדי הממשלה ייקחו אחריות על תשתיות הרוסות שגבו חיים, על נזקי התחנה המרכזית, על מדיניות חצר אחורית לפשע, סמים ואלימות”.

לדברי התושבים המדיניות של העירייה היא שגבתה את חייהם של סתיו הררי ודין שושני בשכונת התקווה לפני כשבוע. “אותה מדיניות שמפנה בכל מזג אווויר תושבים מביתם באבו כביר ובכפר שלם. אותה מדיניות שבגללה החליטו להרוס את הגינה בלוינסקי, אחת מהריאות הירוקות הבודדות בדרום תל אביב. אותה מדיניות בגללה כבר שנים שלא מטפלים במפגע התחנה המרכזית, המהווה מפגע תברואתי עם זיהום האויר הגבוה בישראל ומוקד לתעשיית הזנות, אלימות וסמים. אותה מדיניות שמנשלת ומפנה תושבים מבתיהם”.

לקראת ההפגנה פרסמה חברת מועצת העיר שולה קשת (אנחנו העיר) קריאה בה  נאמר “הצטרפו אלינו, לחברות ולחברי וועד תושבי שכונת נווה שאנן בדרום תל אביב כדי להביע את התנגדותנו התקיפה והעקרונית להריסה המתוכננת של גינת לוינסקי לטובת הקמתו של בית ספר חדש. מדובר בפגיעה אנושה במרקם השכונתי, הסביבתי והחברתי של השכונה”.

לדבריה “איננו מתנגדים באופן עקרוני להקמתם של בתי ספר. בה בעת, אין הדבר אומר שהצורך במוסדות חינוך מתיר את הריסתו של המרחב הציבורי הירוק הממשי היחיד, שנותר בשכונה הצפופה ביותר בתל אביב עם שעור זיהום האוויר מהגבוהים ביותר בארץ. תכנית הבניה בגינה גורמת לעקירה של מספר עצים שלא ניתן להפריז בחשיבותו של כל אחד מהם לשכונה שבה עוברים למעלה מ- 8,000 אוטובוסים מידי יום שיוצאים וחוזרים לתחנה המרכזית החדשה ומזהמים את האזור. מחקר אקלים קובע כי הטמפרטורה בנווה שאנן מגיע לעד 7 מעלות יותר מאשר במרכז וצפון העיר כתוצאה מהזיהום ומחוסר בשטחים ירוקים”.